W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

FAQ – obsługa informatyczna

Adres www, domena, serwer, hosting, serwis www

  1. Domena (adres internetowy), pod którą będzie funkcjonował serwis www.
  2. Przestrzeń na serwerze do umieszczenia zasobów (stron serwisu www, plików audio, video itp.).
  3. Adres e-mail do odbierania / wysyłania wiadomości, do obsługi formularzy elektronicznych, które można opublikować na stronach www tworzonego serwisu www itp.
    Wzór wniosku dostępny jest na stronie serwery pocztowe.
  4. Wniosek o udostępnienie zasobów na potrzeby uruchomienia serwisu www w domenie uczelni
    do Prorektora ds. Rozwoju dr hab. inż. Mirosława Świercza, prof. PB.

    Wzór wniosku:

    pobierz wzór wniosku (19 KB)

    pobierz wzór wniosku (PDF – wersja dostępna cyfrowo, 197 KB)

W domenie internetowej uczelni można rejestrować serwisy www:

  • instytutów, katedr oraz pracowni,
  • jednostek ogólnouczelnianych,
  • jednostek administracji (działy, sekcje itd.),
  • organizacji studenckich i kół naukowych działające na terenie uczelni,
  • konferencji, seminariów itp.,
  • imprez uczelnianych (festiwale, dni otwarte itp.).
Wersja 1:    pb.edu.pl/twoja-nazwa
np.:
        pb.edu.pl/konferencja2020
        pb.edu.pl/seminarium-2020
 
Wersja 2:     twoja-nazwa.pb.edu.pl
np.:
        dzialxyz.pb.edu.pl
        dzial-xyz.pb.edu.pl

 

Usługa Office 365

Informacje dotyczące samodzielnego resetu haseł dostępne są na stronie UCI: Samoobsługowy reset hasła do Office365.