FAQ – obsługa informatyczna
Adres www, domena, serwer, hosting, serwis www
- Domena (adres internetowy), pod którą będzie funkcjonował serwis www.
- Przestrzeń na serwerze do umieszczenia zasobów (stron serwisu www, plików audio, video itp.).
- Adres e-mail do odbierania / wysyłania wiadomości, do obsługi formularzy elektronicznych, które można opublikować na stronach www tworzonego serwisu www itp.
Wzór wniosku dostępny jest na stronie serwery pocztowe. - Wniosek o udostępnienie zasobów na potrzeby uruchomienia serwisu www w domenie uczelni
do Prorektora ds. Rozwoju dr hab. inż. Mirosława Świercza, prof. PB.Wzór wniosku:
pobierz wzór wniosku (PDF – wersja dostępna cyfrowo, 197 KB)
W domenie internetowej uczelni można rejestrować serwisy www:
- instytutów, katedr oraz pracowni,
- jednostek ogólnouczelnianych,
- jednostek administracji (działy, sekcje itd.),
- organizacji studenckich i kół naukowych działające na terenie uczelni,
- konferencji, seminariów itp.,
- imprez uczelnianych (festiwale, dni otwarte itp.).
Wersja 1: pb.edu.pl/twoja-nazwa
np.:
pb.edu.pl/konferencja2020
pb.edu.pl/seminarium-2020
Wersja 2: twoja-nazwa.pb.edu.pl
np.:
dzialxyz.pb.edu.pl
dzial-xyz.pb.edu.pl
np.:
pb.edu.pl/konferencja2020
pb.edu.pl/seminarium-2020
Wersja 2: twoja-nazwa.pb.edu.pl
np.:
dzialxyz.pb.edu.pl
dzial-xyz.pb.edu.pl
Usługa Office 365
Informacje dotyczące samodzielnego resetu haseł dostępne są na stronie UCI: Samoobsługowy reset hasła do Office365.