Studenci i doktoranci PB, odbywający kwarantannę, zobowiązani są do powiadomienia Rektora o tym fakcie na adres: powiadomienia [at] pb.edu.pl
Wszyscy pracownicy PB mają obowiązek zgłaszania na adres powiadomienia [at] pb.edu.pl nieobecności wynikającej z rozprzestrzeniania się COVID-19.
W wiadomości należy podać następujące dane:
Dla ułatwienia można skorzystać z załączonej tabeli – wypełnić ją i przesłać na ww. adres.
Zgłoszenie nieobecności pracownika związanej z COVID-19
Zachęcamy do zapoznania się z szczegółowymi procedurami postępowania w przypadkach dotyczących studentów i pracowników Politechniki Białostockiej zgłaszających fakt kontaktu z osobami, u których potwierdzono obecność COVID-19. Procedury te dotyczą również mieszkańców domów studenta, w tym studentów-obcokrajowców.
Dokument został opracowany przez Zespół Samodzielnych Stanowisk ds. BHP. Ostatnia aktualizacja: 13 października 2020 r.
Procedury zgłaszania kontaktu z osobą zakażoną (PDF, wersja dostępna cyfrowo, 458 KB)
Rzecznik prasowy – Aleksandra Toczydłowska rzecznik [at] pb.edu.pl