W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: referent/specjalista ds. informatyki w Bibliotece Politechniki Białostockiej

08-09-2022

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: referent/specjalista ds. informatyki w Bibliotece Politechniki Białostockiej

Zakres powierzonych zadań:

  • Administrowanie systemami bibliotecznymi na poziomie aplikacyjnym;
  • Zarządzanie zdalnym dostępem do prenumerowanych elektronicznych źródeł informacji poprzez serwer proxy;
  • Obsługa strony internetowej Biblioteki PB (WordPress);
  • Obsługa techniczna i konserwacja sprzętu komputerowego oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłowym działaniem systemów komputerowych;
  • Identyfikowanie i reagowanie na stwierdzone problemy w działaniu sieci komputerowej, sprzętu oraz oprogramowania;
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne pracowników i użytkowników systemów bibliotecznych;
  • Wdrażanie nowych technologii, systemów i oprogramowania oraz określanie potrzeb informatycznych w Bibliotece PB;
  • Współpraca z pracownikami innych jednostek organizacyjnych w Uczelni.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe w tym minimum średnie informatyczne;
  • Doświadczenie w zarządzaniu systemami informatycznymi na poziomie aplikacyjnym;
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows i Linux oraz pakietu MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, umiejętność ustalania priorytetów, własna inicjatywa;
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolności komunikacyjne (w tym łatwość przekazywania wiedzy) i wysoki poziom kultury osobistej;
  • Umiejętności analitycznego myślenia, poszukiwania i selekcji informacji;
  • Dokładność i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.

Mile widziane:

  • Znajomość obsługi urządzeń sieciowych, infrastruktury sieciowej oraz protokołów sieciowych (DNS, FTP, HTTP/S);
  • Znajomość języka SQL, MySQL;
  • Doświadczenie w pisaniu skryptów;
  • Umiejętność administrowania systemem zarządzania treścią (np. Drupal);
  • Znajomość zasad funkcjonowania uczelni wyższej i obowiązujących w niej procedur.

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie z uzasadnieniem, CV, inne dokumenty, ważne z punktu widzenia zatrudnienia w Bibliotece PB) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy /kandydaci do pracy/kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych, pokój 1 lub 2 w terminie do 16 września 2022 roku.

W pierwszym etapie rekrutacji powołana komisja rozpatrzy wszystkie oferty. Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.