W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata do pracy

09-11-2021

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
referent / specjalista ds. informatyki  w Bibliotece Politechniki Białostockiej

 

 

 

 

 

Zakres powierzonych zadań:

  • Administrowanie systemem zarządzania wiedzą Omega-PSIR (m. in. modyfikowanie parametrów, sporządzanie raportów i statystyk, import/eksport danych);
  • Administrowanie systemem EZproxy;
  • Obsługa strony internetowej Biblioteki PB;
  • Obsługa techniczna i konserwacja sprzętu komputerowego oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłowym działaniem systemu RFID;
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników systemów bibliotecznych;
  • Współpraca z pracownikami UCI, CKSR oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w Uczelni;
  • Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub doświadczenie w zarządzaniu systemami informatycznymi;
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows i Linux;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, umiejętność ustalania priorytetów, własna inicjatywa;
  • Umiejętność pracy w zespole, zdolności komunikacyjne i wysoki poziom kultury osobistej;
  • Sumienność oraz rzetelność w wykonywaniu pracy;
  • Dokładność i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.

Mile widziane:

  • Znajomość obsługi urządzeń sieciowych, infrastruktury sieciowej oraz protokołów sieciowych (DNS, FTP, HTTP/S);
  • Znajomość języka SQL i HTML;
  • Doświadczenie w pisaniu skryptów;
  • Umiejętność administrowania systemem zarządzania treścią (CMS);
  • Znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych (dyrektywa RODO);
  • Znajomość zasad funkcjonowania uczelni wyższej i obowiązujących w niej procedur.

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie z uzasadnieniem, CV, inne dokumenty, ważne z punktu widzenia zatrudnienia w Bibliotece  PB) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy /kandydaci do pracy/kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych – budynek Rektoratu, Wiejska 45A, pokój nr 1 lub 2,  

w terminie do 19.11.2021 r.

W pierwszym etapie rekrutacji, powołana komisja rozpatrzy wszystkie oferty. Z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap rekrutacji, będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.