W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Obowiązek zgłaszania nieobecności pracownika PB

05-11-2020
Uprzejmie przypominamy, że wszyscy pracownicy Politechniki Białostockiej mają obowiązek zgłaszania na adres powiadomienia@pb.edu.pl nieobecności wynikającej z rozprzestrzeniania się COVID-19.

W wiadomości należy podać następujące dane: 

  1. imię i nazwisko, stanowisko, jednostka uczelni, w której jesteście Państwo zatrudnieni;
  2. określenie przyczyny absencji: kwarantanna / izolacja domowa / hospitalizacja;
  3. okres absencji;
  4. informacja o tym, czy potwierdzono u Państwa COVID-19;
  5. jeżeli mieszkacie Państwo w Hotelu Asystenta lub DS PB – informacja o tym;
  6. jeżeli już wcześniej zgłaszaliście Państwo nieobecność z powodu COVID-19, należy o tym napisać.

Dla ułatwienia można skorzystać z załączonej tabeli – wypełnić ją i przesłać na ww. adres.

Zgłoszenie nieobecności pracownika związanej z COVID-19