Zarządzenie Rektora Politechniki Białostockiej
25-03-2020
Rektor Politechniki Białostockiej wydał zarządzenie w sprawie korzystania z elektronicznej poczty studenckiej oraz usługi MS Office 365 świadczonej w Politechnice Białostockiej.
Zarządzenie nr 1098 weszło w życie 24 marca 2020 roku. Wynika z niego, że elektroniczna poczta studencka jest oficjalnym kanałem komunikacji ze studentami, doktorantami i uczestnikami studiów podyplomowych w trakcie realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
W związku z powyższym wszyscy studenci, doktoranci oraz uczestnicy studiów podyplomowych Politechniki Białostockiej w celu ułatwienia realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, otrzymają dostęp do elektronicznej poczty studenckiej w systemie MS Office 365. Zasady korzystania z poczty studenckiej określa „Regulamin korzystania z elektronicznej poczty studenckiej”. Tym samym są zobowiązani do korzystania z niej.
Na mocy zarządzenia każdy użytkownik otrzyma dostęp do konta pocztowego o pojemności min. 50 GB oraz do dodatkowych funkcjonalności dostępnych w MS Office 365. Usługa jest dostępna z dowolnego komputera z dostępem do internetu poprzez dowolną, aktualną przeglądarkę internetową.
Wyrejestrowanie z usługi nastąpi automatycznie po trzech miesiącach od utraty statusu studenta, doktoranta lub uczestnika studiów podyplomowych. W tym okresie możliwe jest przejście do usługi dla absolwentów, po wysłaniu wiadomości na adres: office365 [at] uci.pb.edu.pl z prośbą o przeniesienie usługi. Konto absolwenta daje prawo do korzystania jedynie z poczty elektronicznej, bez usług dostępnych w MS Office 365.
Reklamacje, uwagi, komentarze oraz pytania dotyczące działania elektronicznej poczty studenckiej należy kierować do Uczelnianego Centrum Informatyki PB, ul. Wiejska 45A, Białystok, tel. (85) 746 9126 lub (85) 746 7077, office365 [at] uci.pb.edu.pl.