W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Konferencja „Innovations in vocational education”

październik 19

Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej zaprasza na konferencję „Innovations in vocational education”, która odbędzie się w dniach 19-20 października 2021 r. Jej tematem będzie wykorzystanie technologii VR/AR w szkoleniach zawodowych z zakresu automatyki i robotyki, na potrzeby Przemysłu 4.0.

Wydarzenie skierowane jest w szczególności do osób odpowiedzialnych za prowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla pracowników i średniej kadry zarządzającej.

Cele konferencji:

  • Przedstawienie możliwości zastosowania technologii sztucznej rzeczywistości i rozszerzonej rzeczywistości w edukacji, zwłaszcza w szkoleniach zawodowych.
  • Prezentacja kursów szkoleniowych MILAN w zakresie wdrażania i stosowania automatyki i robotyki na liniach produkcyjnych.
  • Praktyczne przetestowanie wybranych rozwiązań

Konferencja jest okazją do przedstawienia wyników projektu  Multifunctional Innovative Learning Assisting Network for VET in Advanced Manufacturing, Erasmus+ programme, KA2 Strategic partnership, realizowanego we współpracy z Technical University of Crete z Grecji,Tallinn University of Technology z Estonii, Technical University of Kosice i Spojená škola Juraja Henischa ze Słowacji oraz Siecią Badawczą Łukasiewicz PIAP.

Szczegółowe informacje oraz potwierdzenia udziału prosimy kierować na adres: m.omieljanowicz@pb.edu.pl (Koordynator Projektu MILAN). Uwaga: liczba miejsc na dzień 20.10.2021 (warsztaty z wykorzystaniem VR/AR) jest bardzo ograniczona.