Kształci studentów na kierunkach studiów. Po ich ukończeniu można zdobyć stopień inżyniera oraz magistra.
Pracownicy uczelni prowadzą badania naukowe. Uczelnia współpracuje z firmami i innymi szkołami wyższymi.
Przyjmuje studentów z innych krajów, a także wysyła swoich studentów do uczelni w innych państwach.
Ma wiele budynków. Główna siedziba mieści się przy ul. Wiejskiej 45A w Białymstoku.
Jeśli chcesz się skontaktować z Politechniką Białostocką możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres:
Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45A
15-351 Białystok - możesz wysłać e-mail na adres: rektorat@pb.edu.pl lub niepelnosprawni@pb.edu.pl
- możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: (85) 746 90 00 (centrala)
- możesz przyjść do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Białostockiej od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.
Biuro znajduje się w budynku głównym uczelni, przy ulicy Wiejskiej 45A, w pokoju 39C na piętrze.