W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Szkolenie z promocji i marketingu dla pracowników PB

15-06-2020

Zapraszamy do udziału w rekrutacji na szkolenie z promocji i marketingu dla pracowników PB organizowane przez Biuro ds. Współpracy Międzynarodowej w ramach projektu „Study at BUT. Together we achieve more!” realizowanego z programu NAWA „Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland”.

Rekrutacja potrwa od godz. 9:00 15 czerwca 2020 r. (poniedziałek) do godz. 9:00 18 czerwca br. (czwartek). Aby zgłosić chęć udziału w szkoleniu, należy złożyć formularz rekrutacyjny nr 2 (wydrukowany w kolorze) w Biurze ds. Współpracy Międzynarodowej w pok. 3C przed zakończeniem rekrutacji.  Formularz jest dostępny pod linkiem: pb.edu.pl/bwm/projekty-nawa/welcome-to-poland/dokumenty

O wynikach rekrutacji wszyscy aplikujący zostaną poinformowani drogą mailową. 

Cykl szkoleń odbędzie się online na platformie MS Teams w dniach:

22 czerwca, godz. 9:00 (4h)

23 czerwca, godz. 9:00 (4h)

24 czerwca, godz. 9:00 (4h)

25 czerwca, godz. 9:00 (4h)

29 czerwca, godz. 9:00 (4h)

30 czerwca, godz. 9:00 (4h)

1 lipca, godz. 9:00 (4h)

2 lipca, godz. 9:00 (4h)

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników uczelni do bardziej świadomej i skutecznej promocji Politechniki Białostockiej w kraju i za granicą w trakcie ich codziennej pracy. Szkolenia mają dotyczyć aspektów związanych z promocją (marketingiem) i innymi tematami, które mogą wesprzeć uczestników w skutecznej promocji uczelni. Co najmniej 40% czasu trwania spotkań będzie zajmowała metoda warsztatowa.