W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata do pracy na stanowisko referenta/specjalisty ds. administracyjnych w CKSR

10-03-2022
Politechnika Białostocka poszukuje wśród pracowników Uczelni kandydata na stanowisko referenta/specjalisty ds. administracyjnych w Centrum Komputerowych Sieci Rozległych.

Zakres podstawowych zadań referenta/specjalisty ds. administracyjnych w Centrum Komputerowych Sieci Rozległych:

  • Przygotowywanie dokumentacji i umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych z abonentami MSK BIAMAN
  • Przygotowywanie ofert do przetargów na świadczenie usług telekomunikacyjnych MSK BIAMAN
  • Przygotowywanie postępowań na budowę i zakup infrastruktury telekomunikacyjnej, przygotowywanie umów
  • Bieżąca obsługa klienta, telefoniczna oraz mailowa, przygotowywanie i przedstawianie ofert, udział w negocjacjach
  • Przygotowywanie formularzy umów i ich bieżące dostosowywanie do wymogów prawa telekomunikacyjnego
  • Sporządzanie formularzy umów i regulaminów świadczenia usług telekomunikacyjnych związanych z działalnością CKSR i ich bieżące dostosowywanie do wymogów prawa telekomunikacyjnego
  • Realizowanie obowiązku informacyjnego związanego z RODO
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań związanych z działalnością telekomunikacyjną
  • Przygotowanie dokumentów do archiwizacji
  • Prowadzenie działań przed windykacyjnych
  • Wykonywanie innych poleceń i zadań powierzonych do wykonania przez przełożonego
  • Zastępstwo w Biurze CKSR
  • Prowadzenie rejestrów wynikających z zakresu obowiązków
  • Pogłębianie wiedzy z zakresu sieci komputerowych
  • Samokształcenie z zakresu prawa telekomunikacyjnego i śledzenie jego nowelizacji

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze
  • Minimum 2 letnie doświadczenie
  • Umiejętność analizowania informacji;
  • Umiejętność planowania i dobra organizacja własnej pracy;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows i Excel;
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dyspozycyjność;
  • Dokładność, systematyczność i zaangażowanie.

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (np. podanie z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, ważne z punktu widzenia zatrudnienia wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych pok.1,2 lub skrzynka na korespondencje przy pok. nr 3 w terminie do 18 marca 2022 roku.

W pierwszym etapie rekrutacji, powołana komisja rozpatrzy wszystkie oferty. Z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap rekrutacji, będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.