W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu. Zastępca kierownika Działu Zarządzania Nieruchomościami

18-09-2025

Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu

Miejsce pracy:  Dział Zarządzania Nieruchomościami

Stanowisko: Zastępca Kierownika Działu Zarządzania Nieruchomościami

Wymiar czasu pracy: 1 etat

 

Zakres powierzonych zadań:

  1. Nadzór nad pracą podległych pracowników Działu  Zarządzania Nieruchomościami podczas nieobecności kierownika.
  2. Współpraca z kierownikiem w zakresie pracy działu.
  3. Zastępowanie kierownika podczas jego nieobecności w pracy.
  4. Zarządzanie nieruchomościami Uczelni oraz prowadzenie spraw w związku z ich wykorzystywaniem.
  5. Zarządzanie obiektami Uczelni.
  6. Monitorowanie prawidłowego funkcjonowania obiektów we współpracy z odpowiednimi jednostkami.
  7. Współpraca z kierownikami poszczególnych jednostek.
  8. Udział w organizacji i realizacji zakupów we współpracy z właściwymi jednostkami na potrzeby Działu.
  9. Prowadzenie gospodarki odpadami.
  10. Zgłaszanie szkód majątkowych powstałych w obiektach.
  11. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi.

Wymagania:

  1. Studia wyższe, preferowany kierunek studiów prawo, ekonomia, administracja;
  2. Dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, gospodarowania nieruchomościami oraz prawa budowlanego;
  3. Obsługa pakietu MS Office;
  4. Umiejętność organizacji pracy, terminowość, sumienność i rzetelność;
  5. Samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność planowania czasu pracy;
  6. Umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością i pracą pod presją czasu;
  7. Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
  8. Umiejętność zarządzania zespołem, inicjatywa i samodzielność w działaniu;
  9. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
  10. Dokładność, systematyczność i zaangażowanie;
  11. Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie do JM Rektor z uzasadnieniem, inne dokumenty – ważne z punktu widzenia zatrudnienia na ww. stanowisko) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych, pok. A-4,  do dnia 23 września 2025 roku.