W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami

03-10-2024
Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu
Miejsce pracy:  Dział Zarządzania Nieruchomościami
Stanowisko: Zastępca Kierownika Działu Zarządzania Nieruchomościami
Wymiar czasu pracy: 1 etat
 
Zakres powierzonych zadań:
  1. Nadzór nad pracą podległych pracowników Działu  Zarządzania Nieruchomościami podczas nieobecności kierownika.
  2. Współpraca z kierownikiem w zakresie pracy działu.
  3. Zastępowanie kierownika podczas jego nieobecności w pracy.
  4. Zarządzanie nieruchomościami Uczelni oraz prowadzenie spraw w związku z ich wykorzystywaniem.
  5. Zarządzanie obiektami Uczelni.
  6. Monitorowanie prawidłowego funkcjonowania obiektów we współpracy z odpowiednimi jednostkami.
  7. Współpraca z kierownikami poszczególnych jednostek.
  8. Udział w organizacji i realizacji zakupów we współpracy z właściwymi jednostkami na potrzeby Działu.
  9. Prowadzenie gospodarki odpadami.
  10. Zgłaszanie szkód majątkowych powstałych w obiektach.
  11. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi.
Wymagania:
  1. Studia wyższe, preferowany kierunek studiów prawo, administracja lub o profilu technicznym;
  2. Dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz prawa budowlanego;
  3. Obsługa pakietu MS Office;
  4. Umiejętność organizacji pracy, terminowość, sumienność i rzetelność;
  5. Samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność planowania czasu pracy;
  6. Umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością i pracą pod presją czasu;
  7. Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
  8. Umiejętność zarządzania zespołem, inicjatywa i samodzielność w działaniu;
  9. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
  10. Dokładność, systematyczność i zaangażowanie;
  11. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie do JM Rektor z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty – ważne z punktu widzenia zatrudnienia na ww. stanowisko) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych (pok. nr 1; pok. nr 2;)  do dnia 7 października 2024 roku.