Informacja o wolnym stanowisku pracy/możliwości awansu. Stanowisko: referent/specjalista ds. informatyki
10-06-2025Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu
Stanowisko: referent / specjalista ds. informatyki;
Jednostka organizacyjna: Laboratorium Wydziału Informatyki
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
Wymagania niezbędne:
- preferowane wykształcenie wyższe informatyczne lub w trakcie studiów na kierunku informatycznym; w przypadku wykształcenia średniego doświadczenie w administracji systemami IT;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania pożądane:
- dobra znajomość serwerowych dystrybucji systemu Linux;
- dobra znajomość Windows Server i Active Directory;
- dobra znajomość systemów klienckich rodziny Windows;
- dobra znajomość zagadnień z zakresu konfiguracji i rozwiązań sieciowych (LAN/WAN);
- znajomość pakietu MS Office;
- utrzymanie i konfiguracja środowiska wirtualizacji (Proxmox, Hyper-V);
- administracja usługąActive Directory/LDAP;
- konfiguracja i zarządzanie usługą firewall/VPN (Palo Alto);
- znajomość protokołów i usług sieciowych;
- umiejętność projektowania rozwiązań informatycznych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną;
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
- umiejętność współpracy w zespole.
Podstawowy zakres obowiązków:
- administracja serwerami oraz zarządzanie infrastrukturą sieciową;
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku są proszone o składanie dokumentów aplikacyjnych (np: podanie z uzasadnieniem, list motywacyjny, CV) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych, pokój A 4 lub A 5 w terminie do 18 czerwca 2025 roku.