W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu

10-10-2025

Informacja o wolnym stanowisku pracy / możliwości awansu

Stanowisko: specjalista

Jednostka: Biuro ds. Rozwoju i Programów Międzynarodowych

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Zakres powierzonych zadań:

  • prowadzenie działalności promocyjno-informacyjnej Biura ds. Rozwoju i Programów Międzynarodowych dotyczącej dostępnych źródeł finansowania i pozyskania środków pomocowych,
    pomoc w przygotowaniu wniosków projektowych oraz raportów z ich realizacji ( w tym np.: przygotowywanie umów, wniosków, opisów dokumentów, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie zestawień, analiza dokumentów pod kątem ich poprawności i zgodności z zasadami projektów)
    udzielanie konsultacji, współpraca z komórkami Uczelni, pomoc w zakresie realizacji i rozliczania projektów,
    współpraca z partnerami zagranicznymi i instytucjami krajowymi, w tym z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, a także jednostkami naukowo-dydaktycznymi oraz administracyjnymi Uczelni,
    prace administracyjne i organizacyjne Biura,
    inne obowiązki wynikające z działalności Biura.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
    min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów (w szczególności współfinansowanych ze środków UE )
    znajomość języka angielskiego,
    samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność planowania organizacji własnej pracy,
    dokładność, systematyczność i zaangażowanie,
    znajomość obsługi komputera w środowisku Windows i Excel (poziom co najmniej średniozaawansowany),
    znajomość obsługi urządzeń biurowych,
    umiejętność pracy w zespole.

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie do JM Rektor z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, zaświadczenia – ważne z punktu widzenia zatrudnienia na ww. stanowisko) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych (pok. A-4) do dnia 17-10-2025

W pierwszym etapie rekrutacji rozpatrzone zostaną wszystkie oferty. Z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap rekrutacji będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.