W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o wolnym miejscu pracy / możliwości awansu – referent/specjalista w Biurze ds. Rozwoju i Programów Międzynarodowych

01-08-2025

Politechnika Białostocka poszukuje wśród pracowników Uczelni kandydata do pracy na stanowisku:

referent/specjalista w Biurze ds. Rozwoju i Programów Międzynarodowych

 

Wymiar czasu pracy: 1 etat

 

Zakres powierzonych zadań:

Monitorowanie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w tym:

  • środków pochodzących z Unii Europejskiej,
  • środków prywatnych polskich podmiotów (głównie przedsiębiorstw),
  • środków prywatnych i publicznych podmiotów zagranicznych oraz międzynarodowych (przedsiębiorstw, instytucji, fundacji),
  • przekazywanie informacji o dostępnych źródłach finansowania odpowiednim komórkom organizacyjnym Uczelni.

Udział, we współpracy z innymi jednostkami Uczelni, w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów, w szczególności ze środków Unii Europejskiej:

  • opiniowanie i analiza pomysłów projektowych,
  • pomoc w dopasowaniu koncepcji projektu do odpowiedniego programu finansowania,
  • wsparcie w budowie konsorcjów projektowych (w tym poszukiwanie partnerów),
  • opracowanie części opisowej wniosków projektowych,
  • przygotowanie budżetu projektu (w porozumieniu z wnioskodawcą i odpowiednimi jednostkami).

Współpraca z jednostkami realizującymi projekty finansowane ze źródeł zewnętrznych, w zakresie:

  • monitorowania realizacji zadań określonych w umowie o dofinansowanie projektu,
  • kontroli zgodności ponoszonych wydatków z budżetem projektu,
  • współpracy z Kwesturą przy rozliczaniu kosztów,
  • wdrażania i koordynowania systemu komunikacji (raportowania) między uczestnikami projektu, w tym z Komitetem Sterującym oraz zespołami roboczymi i komisjami projektowymi.

Wsparcie w procesie rozliczania projektów, w szczególności:

  • nadzór nad przygotowaniem sprawozdań projektowych,
  • opracowywanie części opisowej raportów (z wyłączeniem opisu rezultatów merytorycznych),
  • przygotowywanie wniosków o płatność wraz z kalkulacją poniesionych kosztów.

Współpraca przy prowadzeniu fanpage’a Biura ds. Rozwoju i Programów Międzynarodowych, w tym tworzenie i redakcja treści informacyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w realizacji projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz umiejętność planowania i organizacji własnej pracy,
  • dokładność, rzetelność, systematyczność oraz zaangażowanie w realizację obowiązków,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności środowiska Windows oraz programu Excel (minimum poziom średniozaawansowany),
  • znajomość obsługi standardowych urządzeń biurowych (drukarki, skanery, kopiarki),
  • umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność.

 

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie do JM Rektor z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, zaświadczenia – ważne z punktu widzenia zatrudnienia na ww. stanowisko) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych (pok. A 4; pok. A 5)  do dnia 14.08.2025 r.

 

W pierwszym etapie rekrutacji rozpatrzone zostaną wszystkie oferty. Z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap rekrutacji będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.