W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Młodzi eksperci od reklamy nagrodzeni

14-09-2020
Rozstrzygnięcie konkursu na zakończenie 6. edycji Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego na Politechnice Białostockiej. Grupa laureatów i organizatorów
Dzieci także wiedzą jak przeprowadzić kampanię promocyjną! Na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej rozstrzygnięto konkurs dla studentów Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego.

Już od trzech lat Politechnika Białostocka uczestniczy w ogólnopolskim projekcie pn. Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy. Zajęcia dla młodych pasjonatów ekonomii – uczniów klas V-VI – prowadzone są na Wydziale Inżynierii Zarządzania.

14 września oficjalnie zakończono zajęcia semestru letniego 2019/2020, czyli szóstej edycji Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego. Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju, 23-osobowa grupa młodych słuchaczy EUD uczestniczyła w zajęciach zdalnie. Studenci mierzyli się z zagadnieniami związanymi z ekonomią, takimi jak: sztuka przekonywania, finanse dla sprytnych, relacje z klientami, dobro prywatne a dobro publiczne, podziwiane firmy świata oraz rynkowe strategie przedsiębiorstw. Rodzice i opiekunowie skorzystali z wykładów z zakresu wychowania i kształtowania postaw u najmłodszych.

Studenci EUD rywalizowali też w zadaniu konkursowym, które polegało na opracowaniu kampanii promocyjnej wymyślonego produktu. Młodzi ekonomiści musieli w swoich projektach uwzględnić sześć obszarów kampanii promocyjnej: wybór odbiorców – adresatów kampanii promocyjnej, określenie celów promocji, wyznaczenie budżetu promocji, wybór instrumentów promocyjnych, przygotowanie i realizacja przekazu promocyjnego oraz pomiar skuteczności kampanii promocyjnej.

Kreatywność i innowacyjność młodych studentów oceniła Kapituła Konkursu, w skład której weszli wykładowcy Wydziału Inżynierii Zarządzania PB oraz EUD: dr Ewa Rollnik-Sadowska – Prodziekan ds. Studenckich i Kształcenia WIZ PB, dr Urszula Widelska, mgr Aneta Tomkiel, dr Romuald Ziółkowski oraz dr Marta Jarocka.

Kapituła wyłoniła cztery zwycięskie projekty:

Miejsce 1.       ex aequo

  • Natalia Grabska (kampania promocyjna wieszaka melodramatycznego),
  • Jakub Hancewicz (kampania promocyjna rolek elektrycznych „xKubex”),

Miejsce 2.

  • Zofia Koszewik (kampania promocyjna draw case – etui do smartfona, po którym można pisać),

Miejsce 3.

  • Laura Maria Schulz (kampania promocyjna zestawu ułatwiającego zlokalizowanie zagubionego smartfona).

Nagrody laureatom wręczyła dziekan Wydziału Inżynierii Zarządzania dr hab. inż. Katarzyna Halicka, prof. PB oraz koordynator uczelniany Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego dr Marta Jarocka

Serdecznie gratulujemy!
Ważna informacja!

W listopadzie 2020 r. rusza kolejna edycja Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, zaplanowana na semestr zimowy 2020/2021. To propozycja dla uczniów V i VI klas szkół podstawowych. W planie semestru zimowego 2020/2021 jest 6 spotkań (w środy, godz. 17.00-18.30). Zajęcia będą odbywały się w formule online (za pośrednictwem platformy Microsoft Teams).

Szczegółowe informacje o rekrutacji oraz harmonogram spotkań zostaną podane na początku października na stronach internetowych EUD PB oraz WIZ PB.

Zapraszamy!

Politechnika Białostocka dołączyła do ogólnopolskiego projektu EUD – Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy – 3 lata temu. Inicjatywa EUD prowadzona jest przez Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych we współpracy z lokalnymi partnerami – najlepszymi polskimi wyższymi uczelniami ekonomicznymi. Uniwersytet działa w systemie semestralnym, gdzie każdy semestr nauki obejmuje sześć spotkań, trwających po dwie godziny lekcyjne. Bezpłatne zajęcia – składające się z wykładów i części warsztatowej – prowadzone są przez nauczycieli akademickich oraz ekspertów. W ramach EUD przewidziane są także wykłady dla rodziców, które prowadzone są równolegle z zajęciami dla dzieci. Służą jako wsparcie i umożliwiają pozyskanie nowej użytecznej wiedzy niezbędnej do odpowiedzialnego wkraczania w świat ekonomii wspólnie z dzieckiem.

 

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć ze spotkania na Wydziale Inżynierii Zarządzania PB, w czasie którego nagrodzeni studenci EUD PB odebrali nagrody.