Informacja o wolnym miejscu pracy / możliwości awansu
26-06-2024Stanowisko – Zastępca Redaktora Naczelnego w Akademickiej Rozgłośni Radiowej „Radio Akadera” Politechniki Białostockiej
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. Umowa na czas określony.
Zakres powierzonych zadań:
- Sprawuje nadzór nad bieżącym programem stacji;
- Sprawuje nadzór nad prawnymi aspektami funkcjonowania Radia w dziedzinie zadań programowych, realizacji układu programowego stacji, realizacji założeń koncesyjnych;
- Przygotowywanie wniosków honoracyjnych dziennikarzy i prezenterów;
- Współtworzy koncepcje funkcjonowania Radia AKADERA w zakresie produkcji i emisji programu oraz strategię marketingową;
- Opracowuje budżet stacji i nadzoruje jego wykonanie;
- Prowadzenie dokumentacji pracowników etatowych stacji: zakresy obowiązków pracowników, karty czasu pracy, urlopy, zwolnienia;
- Nadzór i prawidłowa realizacja budżetu programowego stacji;
- Archiwizowanie dokumentacji związanej z prawnymi aspektami funkcjonowania radia;
- Współpraca z innymi jednostkami Politechniki Białostockiej w zakresie realizacji programu radia;
- Wykonywanie poleceń Redaktora Naczelnego
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: dziennikarstwo,
- Preferowane ukończone studia MBA,
- Staż pracy na stanowisku kierowniczym min. 5 lat,
- Umiejętność zarządzania pracą redakcji,
- Znajomość prawa prasowego, psychologii komunikacji medialnej,
- Obsługa komputera, w tym znajomość pakietu Office (World, Excel),
- Komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem,
- Sumienność oraz rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy.
Wskazana: biegła znajomość języka obcego.
Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (np. podanie z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, ważne z punktu widzenia zatrudnienia wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych pok. 1, 2 lub skrzynka na korespondencję przy pok. 3 do dnia 28-06-2024r.