W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Wykładowco przygotuj się do zdalnego kształcenia

19-02-2021
W związku z początkiem nowego semestru i kontynuacją kształcenia w formie zdalnej, Uczelniane Centrum Informatyczne przypomina wykładowcom Politechniki Białostockiej o konieczności zweryfikowania następujących elementów:
Uzupełnienie adresów służbowych e-mail w systemie USOSweb

Służbowe adresy e-mail powinny być tworzone wg wzoru tj. „i.nazwisko@pb.edu.pl” lub „imię.nazwisko@pb.edu.pl”. W systemie USOSweb należy je wprowadzić stosując następującą ścieżkę:

https://usosweb.pb.edu.pl -> Zaloguj -> Dla Wszystkich -> Mój Profil

W przypadku potrzeby aktualizacji należy wpisać nowy adres w polu „Email” i kliknąć „Zapisz”.

Archiwizowanie zespołów z semestru zimowego

By zachować porządek w aplikacji oraz zarchiwizować przetwarzane podczas semestru informacje (Zarządzenie nr 1222 Rektora Politechniki Białostockiej z dnia 25 listopada 2020 roku), należy wykonać następujące czynności:

  1. Przejdź do Teams -> Zespoły
  2. Wybierz ikonę zarządzania na dole listy zespołów.
  3. Wybierz Więcej opcji po prawej stronie nazwy zespołu.
  4. Wybierz pozycję Archiwizuj zespół.

Uwaga! Po zarchiwizowaniu zespołu należące do niego konwersacje i pliki będą dostępne tylko do odczytu. Nadal będzie można przeszukiwać taki zespół w celu odnalezienia potrzebnych elementów, a nawet mieć go w ulubionych.

Szczegółowe informacje dot. archiwizacji zespołów dostępne są na stronie: ArchiwizowanieWTeams

Uruchamianie przedmiotu w e-learningu

W celu uruchomienia migracji grup do platformy CKZ, koordynator przedmiotu powinien wykonać w systemie USOSweb następujące czynności:

https://usosweb.pb.edu.pl -> Zaloguj -> Mój USOSweb -> Zajęcia pracownika -> Nazwa przedmiotu (pogrubiona) -> Edytuj ten przedmiot -> Informacje o zajęciach w cyklu 2020L -> Informacje o prowadzeniu przedmiotu w cyklu 2020L -> E-learning -> Tak -> Zapisz.

Instrukcja jak to zrobić znajduje się na stronie: JakUruchomicElearningWUSOSweb

Materiał dostępny po zalogowaniu się danymi do Office365 (m.in. Teams).

Ewentualne pytania w powyższych sprawach należy kierować do pracowników UCI na adresy: office365 [at] uci.pb.edu.pl lub eduportal [at] ckz.pb.edu.pl