W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Ogłoszenie o zatrudnieniu pracownika na stanowisku: referenta/specjalisty ds. archiwizacji i Dyrektora Programowego

08-09-2023

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata na stanowisko referenta/specjalisty ds. archiwizacji w Archiwum Uczelnianym i Centrum Historii. Zatrudnienie na czas określony.

Zakres powierzonych zadań:

Praca w Archiwum Uczelnianym i Centrum Historii PB zgodnie z Instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum Uczelnianego i Centrum Historii PB.

  1. Wykonywanie wszystkich czynności związanych z gromadzeniem, porządkowaniem, przechowywaniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem dokumentacji, w tym – praca w magazynie Archiwum.
  2. Wprowadzanie dokumentacji do elektronicznej ewidencji.
  3. Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu lub administracji budynku problemów
    i zagrożeń (np. awarie techniczne itp.), które mogą negatywnie wpłynąć
    na funkcjonowanie Archiwum i Centrum Historii PB.
  4. Wykonywanie innych poleceń i zadań powierzonych przez Dyrektora Archiwum Uczelnianego i Centrum Historii PB.

Zatrudnienie na czas określony

Wymagania obowiązkowe:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane: archiwistyka, historia, administracja.
  2. Obsługa komputera, w tym znajomość pakietu Office (World, Excel).
  3. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  4. Sumienność oraz  rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy.

Wskazana: biegła znajomość języka obcego.

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (np. podanie z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, ważne z punktu widzenia zatrudnienia wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych pok. 1, 2 lub skrzynka na korespondencję przy pok. 3, w terminie do 15 września 2023 r.

W pierwszym etapie rekrutacji, powołana komisja rozpatrzy wszystkie oferty.
Z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap rekrutacji, będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.

 

Politechnika Białostocka poszukuje kandydata na stanowisko Dyrektora Programowego Radia Akadera Politechniki Białostockiej

Zakres powierzonych zadań:

 

  1. strategicznie zarządza programem radiowym, w zakresie przygotowania i realizacji całości programu, a także w zakresie analizy rynku, poszukiwań optymalnych rozwiązań strukturalnych, organizacyjnych i kadrowych, pod kątem realizacji misji radia akademickiego oraz budowy przewagi konkurencyjnej nad pozostałymi nadawcami radiowymi działającymi na teranie objętym emisją Radia;
  2. sprawuje nadzór nad prawnymi aspektami funkcjonowania Radia w dziedzinie zadań programowych, realizacji układu programowego stacji, realizacji założeń koncesyjnych;
  3. tworzy koncepcje funkcjonowania Radia AKADERA w zakresie produkcji i emisji programu oraz strategię programową stacji połączoną ze strategią marketingową;
  4. opracowuje budżet stacji i nadzoruje jego wykonanie;
  5. Wykonywanie innych poleceń i zadań powierzonych przez Kierownika Działu Promocji, który pełni funkcje Redaktora Naczelnego Radia Akadera.

 

Zatrudnienie na czas określony

Wymagania obowiązkowe:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane: dziennikarstwo,
  2. Staż pracy na stanowisku Dyrektora min 10 lat, a Dyrektora Programowego min 5 lat,
  3. Umiejętność zarządzania pracą redakcji,
  4. Znajomość prawa prasowego, psychologii komunikacji medialnej,
  5. Obsługa komputera, w tym znajomość pakietu Office (World, Excel).
  6. Komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem,
  7. Sumienność oraz  rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy.

 

Wskazana: biegła znajomość języka obcego.

 

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (np. podanie z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, ważne z punktu widzenia zatrudnienia wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych pok. 1, 2 lub skrzynka na korespondencję przy pok. 3.

W pierwszym etapie rekrutacji, powołana komisja rozpatrzy wszystkie oferty.
Z kandydatami, którzy przejdą pierwszy etap rekrutacji, będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.