W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Projekt „Towards E-coaching” wyróżniony przez FRSE

05-07-2023
grafika projektu Towards E-coach
Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności zakończyła analizę raportu końcowego z realizacji projektu „Towards e-coaching, the first step to build trust with a digital coach”. Wraz z wydaniem pozytywnej oceny uznała projekt za przykład dobrej praktyki w programie Erasmus+.
 

Projekt „Towards e-coaching” był realizowany w terminie 1.03.2021- 28.02.2023 przez Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej (lider projektu) oraz europejskie uczelnie partnerskie:

Międzynarodowe konsorcjum uczelni zmierzyło się z tym zadaniem wypracowując metodologię dotyczącą nauczania w procesie zdalnym z użyciem technik coachingu. Działania konsorcjum wsparła dotacją w wysokości 254 729,00 euro Narodowa Agencja Programu Erasmus+ w ramach akcji 2, Partnerstwa strategiczne na rzecz edukacji cyfrowej w sektorze szkolnictwa wyższego. Koordynatorką projektu „Towards e-coaching” była dr hab. Dorota Mozyrska, prof. PB, dziekan Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. W skład zespołu projektowego weszli pracownicy wydziału oraz dr inż. kpt. ż. w. Piotr Wołejsza z Politechniki Morskiej w Szczecinie.

Efektami realizacji projektu są:

  • Innowacyjna metodologia dydaktyczna kształcenia na odległość (E-Coach), która stworzy podstawy do budowania zaufania między stronami procesu edukacyjnego,
  • Zintegrowana platforma e-learningowa dotycząca zastosowania metodologii e-coachingu, zawierająca program aktywizacyjny dla nauczycieli,
  • Pilotażowe przykłady kursów e-coachingowych, tj. 12 zarejestrowanych zajęć z Analizy matematycznej, Algebry, Programowania i Przedsiębiorczości z wykorzystaniem innowacyjnej metodologii e-coachingu dedykowanej instytucjom szkolnictwa wyższego.

Więcej informacji na temat projektu E-coach na stronie internetowej https://ecoach-project.eu/.

O projekcie przeczytasz także w artykule Konferencja upowszechniająca efekty projektu „Towards E-Coaching”

Uczelniane działania w ramach programu „Towards e-coaching, the first step to build trust with a digital coach” koordynował zespół Biura ds. Współpracy Międzynarodowej Politechniki Białostockiej.

Gratulujemy zespołowi projektowemu pomyślnego ukończenia realizacji projektu!