W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o wolnym stanowisku pracy. Specjalista inżynieryjno-techniczny w Katedrze Konstrukcji Budowlanych

23-04-2024

Informacja o wolnym stanowisku pracy

Stanowisko: referent/specjalista inżynieryjno-techniczny w Katedrze Konstrukcji Budowlanych
i Mechaniki Budowli, Instytutu Inżynierii Lądowej na Wydziale Budownictwa i Nauk o Środowisku

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Zakres powierzonych zadań:

  • zakup aparatury, sprzętu laboratoryjnego i materiałów potrzebnych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i prac naukowych,
  • konserwacja sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Laboratorium KKBiMB,
  • udział w pracach badawczych, realizacja zadań i prac pomocniczych przy badaniach naukowych prowadzonych w KKBiMB,
  • wykonywanie prac usługowo-badawczych (doświadczalnych, inżynierskich) prowadzonych w KKBiMB,
  • pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
  • pomoc studentom i doktorantom w organizowaniu i realizacji doświadczalnych prac dyplomowych prowadzonych w KKBiMB.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność planowania organizacji własnej pracy,
  • pracowitość, systematyczność i zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość obsługi komputera w środowisku Windows i Excel (poziom co najmniej średniozaawansowany),
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość języka angielskiego (min. poziom podstawowy).

 

Kandydatów spełniających oczekiwania prosimy o składanie aplikacji (podanie do JM Rektor z uzasadnieniem, list motywacyjny, inne dokumenty, zaświadczenia – ważne z punktu widzenia zatrudnienia na ww. stanowisko) wraz z oświadczeniem dotyczącym danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy / kandydaci do pracy / kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych) do Działu Spraw Personalnych (pok. nr 1; pok. nr 2; lub skrzynka podawcza DSP przy pok. nr 3)  do dnia 26 kwietnia 2024 roku.