W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o wolnym stanowisku pracy

19-04-2024

Informacja o wolnym stanowisku pracy:

 

Stanowisko: referent/specjalista ds. informatyki w Sekcji Systemów Bibliotecznych Uczelnianego Centrum Informatycznego

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Zakres powierzonych zadań:

  • administrowanie zintegrowanym systemem bibliotecznym (m.in. modyfikowanie parametrów, sporządzanie raportów i statystyk, import/eksport danych, udzielanie wsparcia użytkownikom systemu);
  • obsługa wyszukiwarki naukowej PRIMO;
  • zarządzanie zdalnym dostępem do prenumerowanych elektronicznych źródeł informacji;
  • obsługa strony internetowej Biblioteki PB (WordPress);
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłowym działaniem systemu RFID;
  • wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników systemów bibliotecznych;
  • wdrażanie nowych technologii, systemów i oprogramowania oraz określanie potrzeb informatycznych we współpracy z działami biblioteki;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie informatyczne lub pokrewne, preferowane wyższe o profilu technicznym (dodatkowym atutem będzie znajomość tematyki bibliotekoznawstwa i informacji naukowej);
  • minimum 2-letnie doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi;
  • doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi Windows i Linux;
  • doświadczenie w pracy z bazami danych ORACLE;
  • znajomość systemu WordPress;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z technicznej dokumentacji.

Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność, odpowiedzialność i dokładność w realizacji zleconych zadań;
  • umiejętność analitycznego myślenia, poszukiwania i selekcji informacji;
  • kreatywność oraz chęć uczenia się.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy oraz zakresu wykonywanych obowiązków;
  • szkolenie merytoryczne dla administratora aplikacji systemu ALEPH;
  • możliwość rozwoju kompetencji dzięki regularnym szkoleniom;
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w energicznym, zgranym zespole.

Wymagane dokumenty:

  • podanie z uzasadnieniem;
  • curriculum vitae;
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • inne dokumenty istotne z punktu widzenia zatrudnienia w UCI – SSB;
  • oświadczenie dotyczące danych osobowych (dokument do pobrania w bazie formularzy/kandydaci do pracy/kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych)

Osoby zainteresowane, spełniające wyżej wymienione wymagania, proszone są o składanie ofert do dnia 10.05.2024 r. (curriculum vitae, listu motywacyjnego, kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie) do Działu Spraw Personalnych (pok. nr 1; pok. nr 2; lub skrzynka podawcza DSP przy pok. nr 3)