W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

„Matematyka stosowana” – przedłużony termin zgłoszeń do konkursu

02-02-2021
W związku z sytuacją epidemiczną, a w szczególności obowiązującym w szkołach średnich trybem nauczania zdalnego, zostaje przedłużony termin rejestracji uczestników ogólnopolskiego konkursu „Matematyka stosowana”. Planowane jest także przesunięcie finału konkursu lub przeprowadzenie go w formie online.

Konkurs „Matematyka stosowana” już po raz szósty organizuje Centrum Popularyzacji Matematyki SIGNUM działające przy Wydziale Informatyki PB. W rywalizacji, w której najwyższą stawką jest indeks na dowolny kierunek studiów na Politechnice Białostockiej, mogą uczestniczyć uczniowie szkół średnich. W konkursie należy wykazać się wiedzą matematyczną i umiejętnością zastosowania jej w praktyce, m.in. w zadaniach statystycznych, przeprowadzeniu doświadczeń i pomiarów.

Do konkursu mogą przystąpić wyłącznie zarejestrowane drużyny dwuosobowe. Zapisy uczestników już trwają i zakończą się 19 lutego 2021 r. o godzinie 23:59 (nowy termin).

Formularz rejestracyjny jest dostępny na stronie konkursu: signum.pb.edu.pl/konkurs

Uwaga! nie warto zwlekać ze zgłoszeniem, bo już od chwili rejestracji można zacząć rozwiązywać zadanie quizowe i przygotowywać się do I etapu konkursu.

Laureaci konkursu „Matematyka stosowana” uzyskają prawo do podjęcia studiów stacjonarnych na dowolnym kierunku Politechniki Białostockiej z pominięciem konkursu świadectw pod warunkiem, że w terminach zgodnych z harmonogramem rekrutacji w roku zdania egzaminu maturalnego:

  • zapiszą się na wybrany kierunek studiów w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów,
  • złożą komplet dokumentów wymaganych od kandydata na studia wraz z oryginałem dokumentu wydanego przez Organizatora Konkursu poświadczającego uzyskanie statusu Laureata,
  • zdadzą dodatkowy egzamin (z rysunku), gdy jest wymagany.

Szczegółowe informacje oraz regulamin są dostępne na:

signum.pb.edu.pl/konkurs

www.facebook.com/CentrumSignum