W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Debata kandydatów do SU – pomysły i wizje przyszłości

08-10-2025
Na auli Wydziału Informatycznego odbyła się debata, podczas której kandydaci do Samorządu Uczniowskiego Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego Politechniki Białostockiej przedstawili swoje wizje oraz odpowiedzieli na pytania uczniów.
Wśród kandydatów znaleźli się: Victoria Bogusz, Jakub Dudziński, Jakub Franczuk, Magdalena Kaczanowska oraz Tobiasz Żukowski.

Debata podzielona była na dwie części. W pierwszej kandydaci zaprezentowali siebie i swoje pomysły na rozwój samorządu, a następnie odpowiadali na pytania nurtujące społeczność szkolną.

  • Tobiasz Żukowski zwrócił uwagę na konieczność kontynuowania sprawdzonych działań oraz utrzymania wysokiego poziomu działalności samorządu. Podkreślił, że posiada doświadczenie zdobyte podczas poprzedniej kadencji, co według niego jest dużym atutem.
  • Jakub Franczuk wyraził swoje poglądy zbieżne z Tobiaszem Żukowskim i Magdaleną Kaczanowską, wspierając ich podejście do działania samorządu i podkreślając wagę współpracy.
  • Magdalena Kaczanowska skupiła się na wsłuchiwaniu się w potrzeby uczniów oraz na skutecznej realizacji ich propozycji, co według niej powinno być priorytetem samorządu.
  • Jakub Dudziński zaprezentował z kolei szereg nowych inicjatyw oraz rozwiązań, które mają na celu poprawę codziennego życia uczniów i rozwiązywanie ich problemów.

Warto dodać, że Victoria Bogusz nie uczestniczyła w debacie.

Całe wydarzenie przebiegło w spokojnej i kulturalnej atmosferze, dając uczniom możliwość bliższego poznania kandydatów i ich planów na przyszłość.