W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

IHaNi – drużyna ALO PB w trzecim etapie – Konkurs Trójgamiczny

09-12-2024
W dniach od 2 do 5 grudnia zespół IHaNi uczestniczył w „Zjeździe edukacyjnym”.

Czterodniowy, a właściwie czterodobowy, bo zajęcia obejmowały czas od godz. 9 do 22, okres bardzo intensywnej pracy, wypełniony szkoleniami i zajęciami integracyjnymi. Celem zajęć było poznawanie zagadnień merytorycznych związanych z tworzeniem gier komputerowych oraz rozwijanie umiejętności współpracy w grupie przy rozwiązywaniu problemów. Niektóre z zadań wymagały nie tylko komunikowania się we własnym zespole, ale także kontaktów i uzgodnień z członkami innych drużyn.

Dzień pierwszy: Test wiedzy członków zespołów a także opiekunów. Następnie, w ramach integracji, realizowanie zadań wymagających współpracy i kreatywności.

Dzień drugi: Ośmiogodzinne szkolenie w trzech grupach: programistów, projektantów, grafików komputerowych a później zajęcia integracyjne – współpraca grupowa.

Wieczorem podany został temat gry: „Magiczny artefakt”. Rozpoczął się „GameJam” – całodobowy okres pracy nad stworzeniem koncepcji gry, przygotowaniu assetów – elementów graficznych i dźwiękowych, programowaniu gry, przygotowaniu prezentacji. Dzień trzeci: Praca nad przygotowaniem gry. Od godz. 20 – prezentacja gier. Komentarze ze strony uczestników z innych zespołów oraz opinie Jury – ekspertów, trenerów prowadzących zajęcia w poszczególnych grupach.

Zespół IHaNi uzyskał zarówno bardzo pozytywne opinie innych grup jak i oceny jurorów.

Dzień czwarty: Konsultacje z trenerami w zakresie projektowania gier, tworzenia grafiki i dźwięków oraz programowania.

Na zakończenie został przedstawiony program dalszych działań w ramach Turnieju Trójgamicznego – będą to systematycznie udostępniane tzw. Kamienie milowe – zadania, które zespoły powinny wykonać w określonym czasie. Zadania będą punktowane i wpłyną na końcową ocenę gry, którą zespoły mają przegotować do kwietnia 2025r.

Trzymamy kciuki za dalszy efektywny udział IHaNi w Mistrzostwach.

zb