Resetowanie hasła w Office365
Studenci, słuchacze szkoły doktorskiej, słuchacze studiów podyplomowych oraz kursanci mają możliwość wysłania prośby o reset hasła poprzez system USOSweb.
W tym celu należy zalogować się w systemie USOSweb i przejść do zakładki Mój USOSweb (1), a następnie do informacji o Office365. Po wciśnięciu przycisku Resetuj hasło (2) do Uczelnianego Centrum Informatycznego zostanie przesłane zlecenie resetu.
Na prywatną skrzynkę pocztową podaną w systemie USOSweb zostaną wysłane nowe dane logowania.
Opcja „RESETUJ HASŁO” dostępna jest tylko dla aktywnych użytkowników, którzy zostali wpisani na aktualny cykl dydaktyczny (czyli semestr letni lub zimowy).
Hasła resetowane są w dni robocze (w godzinach 8:00 – 15:00).
Uwaga! Zmiana hasła w usłudze Office365 powoduje zmianę hasła również w eduroam.
Hasła resetowane są w dni robocze (w godzinach 8:00 – 15:00).
Hasła resetowane są w dni robocze (w godzinach 8:00 – 15:00).