Office365 w planie A1 jest bezpłatną wersją pakietu Office dostępną online, oferującą funkcjonalności takie, jak:
Szczegółowy opis aplikacji i usług Office 365 w planie A1 dostępny jest na stronie internetowej Opis planu Office365 A1 , w zakładce plan Office 365 A1.
Pracownik przesyła prośbę o utworzenie konta w MO 365 przy pomocy służbowego e-maila lub systemu USOSweb na adres: office365 [at] uci.pb.edu.pl.
Dzięki temu rozwiązaniu mamy potwierdzoną tożsamość pracownika.
W wiadomości należy podać tylko imię i nazwisko wnioskującego.
Zarządzenie nr 1098 weszło w życie 24 marca 2020 roku. Wynika z niego, że elektroniczna poczta studencka jest oficjalnym kanałem komunikacji ze studentami, doktorantami i uczestnikami studiów podyplomowych w trakcie realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
W związku z powyższym wszyscy studenci, doktoranci oraz uczestnicy studiów podyplomowych Politechniki Białostockiej w celu ułatwienia realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, otrzymują dostęp do elektronicznej poczty studenckiej w systemie MS Office 365. Zasady korzystania z poczty studenckiej określa „Regulamin korzystania z elektronicznej poczty studenckiej”. Tym samym są zobowiązani do korzystania z niej.
Studenci Wydziału Inżynierii Zarządzania mają dodatkowo możliwość pobrania wersji desktopowej pakietu Office365.
Wyrejestrowanie z usługi nastąpi automatycznie po utracie statusu studenta, doktoranta lub uczestnika studiów podyplomowych. Możliwe jest przejście do usługi dla absolwentów, po wysłaniu wiadomości na adres: office365 [at] uci.pb.edu.pl z prośbą o przeniesienie usługi. Konto absolwenta daje prawo do korzystania jedynie z poczty elektronicznej, bez usług dostępnych w MS Office 365.
Reklamacje, uwagi, komentarze oraz pytania dotyczące działania elektronicznej poczty studenckiej należy kierować do Uczelnianego Centrum Informatyki PB, ul. Wiejska 45A, Białystok, tel. (85) 746 9126 lub (85) 746 7077, office365 [at] uci.pb.edu.pl.
By zresetować hasło w domenie @student.pb.edu.pl, st.pb.edu.pl lub liceum.pb.edu.pl proszę wysłać wiadomość na adres: office365@uci.pb.edu.pl.
Istnieje możliwość pobrania aplikacji Microsoft Teams na komputery i urządzenia mobilne:
Pobierz aplikację Teams do użytku służbowego na swój komputer
Pobierz aplikację mobilną Teams
Jeśli aplikacja została już pobrana a nie jest jasne jak z niej poprawnie korzystać można kliknąć ikonę Pomoc w lewym dolnym rogu aplikacji, a następnie należy kliknąć pozycję Szkolenie. Zostaną wyświetlone najnowsze szkolenia i będzie można wyszukać informacje dotyczące rozpoczęcia pracy oraz inne zagadnienia, z którymi warto się zapoznać. Można także znaleźć wiele przydatnych materiałów szkoleniowych dotyczących instytucji edukacyjnych i używania usługi Teams w witrynie pomocy technicznej usługi Microsoft Teams.
INSTRUKCJA OFFICE 365 v3 (PDF, wersja dostępna cyfrowo, 4 MB)
Instrukcja Office 365 v3 w wersji html
Uwaga! Ze względu na częste aktualizacje Office365 zalecamy korzystanie z bazy wiedzy dostępnej na stronie supportu tego systemu. Znajdują się tam aktualne informacje dotyczące każdego z elementów Office365.
Filmy instruktażowe przygotowane przez Microsoft
Logowanie się i rozpoczynanie pracy w aplikacji Teams
Rozmawianie na czacie i udostępnianie plików w aplikacji Teams
Konfigurowanie aplikacji Teams na urządzenia mobilne
Prawo uczelniane: