Archiwizacja zespołów przedmiotowych w MS Teams
10-02-2024
Prace administracyjne w systemach informatycznych Uczelni zostaną przeprowadzone w dniach 21-25 lutego 2024 r. Archiwizacja zespołów MS Teams obejmie zespoły tworzone za pośrednictwem funkcjonalności udostępnionej w USOSweb.
Zakończenie semestru zimowego nastąpi równocześnie z zakończeniem sesji poprawkowej tj. 15 lutego 2024 r. Następny tydzień zostanie przeznaczony na prace administracyjne w systemach uczelnianych.
Zaplanowaliśmy następujące działania:
- 21-25 lutego: archiwizacja wszystkich zespołów przedmiotowych dostępnych w Office 365 utworzonych poprzez USOSweb.
Zespoły zostaną tymczasowo zarchiwizowane, a następnie usunięte.
Proszę pamiętać, że nie tracą Państwo dostępu do zasobów zespołowych. Po zarchiwizowaniu zespołu, należące do niego konwersacje i pliki będą dostępne tylko do odczytu. Nadal będzie można przeszukiwać zespół w celu odnalezienia potrzebnych elementów. Działania, które powinien podjąć wykładowca, aby w razie konieczności odarchiwizować zespół w MS Teams zostały opisane w notatce informacyjnej: Archiwizacja zespołów w usłudze MS Teams — Docs UCI PB – dokumentacja
W przypadku problemów ze znalezieniem zespołu (tylko właściciel/twórca zespołu może go przywrócić) proszę:
– zaktualizować aplikację Teams,
– zalogować się w przeglądarce (rekomendowana to Edge) na stronie office.com. Następnie w lewym górnym rogu należy wybrać 9 kropek, a następnie Teams. Dalej proszę postępować zgodnie z udostępnioną w powyższym artykule instrukcją. - Przypominamy, że od 23 lutego będą mogli Państwo zamawiać zespoły przedmiotowe za pośrednictwem funkcjonalności udostępnionej w USOSweb – Tworzenie zespołu zajęciowego w MS Teams poprzez USOSweb — Docs UCI PB – dokumentacja
W przypadku dodatkowych pytań Uczelniane Centrum Informatyczne jest do Państwa dyspozycji poprzez Helpdesk – zgłaszanie problemów z obsługą systemów i usług.