W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Archiwizacja zespołów w usłudze MS Teams – 21 lutego

10-02-2023
Archiwizacja zespołów w usłudze MS Teams.
Prace administracyjne w systemach informatycznych Uczelni odbędą się w dniach 21-22 lutego 2023 r. Archiwizacja zespołów obejmie zarówno zespoły tworzone za pośrednictwem funkcjonalności udostępnionej w USOSweb, jak i tych tworzonych ręcznie.

Semestr zimowy kończy się wraz z końcem sesji poprawkowej, tj. dnia 16 lutego 2022 r. Kolejny tydzień przeznaczamy na prace administracyjne w uczelnianych systemach.

Zaplanowaliśmy następujące działania:

  1. 14-20 lutego: pozyskanie informacji o zespołach niepodlegających archiwizacji.
    W załączonym formularzu należy wprowadzić dane służące identyfikacji zespołów. Mowa tu o zespołach, w których prowadzone są działania i z punktu widzenia naukowego/organizacyjnego nie powinny podlegać archiwizacji. 
    Link do formularza: https://forms.office.com/e/95ExYedUBe
    Dostęp uzyskają Państwo, logując się tymi samymi danymi, których używają Państwo w MS Teams.
  2. 21-22 lutego: archiwizacja wszystkich zespołów przedmiotowych dostępnych w Office 365 utworzonych poprzez USOSweb oraz tworzonych nieautomatycznie.
    Zespoły zostaną tymczasowo zarchiwizowane, a następnie usunięte.
    Archiwizując zespoły nie tracimy dostępu do ich zasobów. Po zarchiwizowaniu zespołu, należące do niego konwersacje i pliki będą dostępne tylko do odczytu. Nadal będzie można przeszukiwać taki zespół w celu odnalezienia potrzebnych elementów.
    Działania, które powinien podjąć wykładowca, aby w razie konieczności odarchiwizować zespół w MS Teams zostały opisane w notatce informacyjnej: https://pb.edu.pl/uci/2022/09/14/archiwizacja-w-office-365/
    W przypadku problemów ze znalezieniem zespołu (tylko właściciel/twórca zespołu może go przywrócić) prosimy:
    – zaktualizować aplikację Teams,
    – zalogować się w przeglądarce (rekomendowana to Edge) na stronie office.com. Następnie w lewym górnym rogu należy wybrać 9 kropek, a następnie Teams. Dalej proszę postępować zgodnie z powyższą instrukcją.
  3. Przypominamy, że od 23 lutego mogą Państwo zamawiać zespoły przedmiotowe. Funkcjonalność jest dostępna za pośrednictwem funkcjonalności udostępnionej w USOSweb -> https://pb.edu.pl/uci/2022/09/26/zespoly-w-teams-zamawianie-poprzez-usosweb/

W przypadku dodatkowych pytań Uczelniane Centrum Informatyczne jest do Państwa dyspozycji: uci@pb.edu.pl.