W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Archiwizacja zespołów w usłudze MS Teams

16-02-2022
Archiwizacja zespołów w usłudze MS Teams

Wraz z zakończeniem semestru zimowego roku akademickiego 2021/2022, tj. w dniach 16 – 25 lutego zostaną przeprowadzone prace archiwizacji zespołów w usłudze Microsoft Teams. 

 

Microsoft Teams codziennie ułatwia organizowanie pracy i komunikację w ramach zespołów, ale dla zachowania porządku w aplikacji konieczna jest archiwizacja zasobów. Zarchiwizowanie powoduje usunięcie zespołów z listy „aktywne zespoły” i zablokowanie aktywności zespołów. Cała zawartość związana z zespołami zostanie zapisana i będzie dostępna w dowolnej chwili. Dotyczy to np. plików, konwersacji, które można później ponownie użyć.

 

Działania, które powinien podjąć wykładowca, aby w razie konieczności odarchiwizować zespół w MS Teams zostały opisane w notatce informacyjnej: UWAGA! Archiwizacja na Office.

Przywracanie zarchiwizowanego zespołu

Proszę pamiętać, że zawsze istnieje możliwość przywrócenia ważnego zespołu. Tylko właściciel/twórca zespołu może go przywrócić. W tym celu proszę wykonać następujące czynności:

  1. Przejdź do Teams -> Zespoły (1)
  2. Wybierz ikonę zarządzania (2), a następnie Zarządzaj zespołami (3).
  3. Wybierz zakładkę Zarchiwizowane (4), a następnie po prawej stronie nazwy zespołu, który ma być przywrócony, wybierz Więcej opcji (5).
  4. Wybierz pozycję Przywróć zespół (6).

Szczegółowe informacje dot. archiwizacji zespołów dostępne są na stronie: http://bit.ly/ArchiwizowanieWTeams

W przypadku problemów ze znalezieniem zespołu (którego jesteś właścicielem) proszę:
– zaktualizować aplikację Teams,

– zalogować się w przeglądarce (rekomendowana to Edge) na stronie office.com. Następnie w lewym górnym rogu wybierz 9 kropek a następnie Teams. Dalej postępuj zgodnie z powyższą intrukcją.

 

24 lutego zostanie Państwu udostępniona usługa uruchamiania zespołów w Teams z poziomu USOSweb. Zespoły, które zostaną utworzone po zgłoszeniu w USOSweb, będą automatycznie uzupełnione o studentów przypisanych do tych grup.

Informacje szczegółowe: Zamawianie zespołu w Teams

 

W przypadku problemów Uczelniane Centrum Informatyczne jest do Państwa dyspozycji:
office365 [at] uci.pb.edu.pl;
85 746 9126.