W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Wykładowco! Chcesz mieć zespół zajęciowy w Teams? Zamów go w USOSweb

23-02-2022
Zamawianie zespołu MS Teams w USOSweb
W odpowiedzi na zgłaszane zapotrzebowanie spieszymy z dobrą informacją. Już od dzisiaj wykładowcy mogą zamówić utworzenie zespołu zajęciowego w Teams poprzez funkcjonalność udostępnioną w systemie USOSweb. Co ważne nowo utworzony zespół będzie uzupełniony o studentów przypisanych do danych grup zajęciowych.

 

Jak zamówić zespół zajęciowy?

Wejdź na stronę  https://usosweb.pb.edu.pl (1) i wybierz „Zaloguj się” (2).

 

widok USOSweb strona główna

 

Wprowadź dane do logowania (OS_ID lub adres e-mail podany w systemie USOSweb) oraz hasło (3) i wybierz „Zaloguj się” (4).

widok CAS logowanie

 

Przejdź do zakładki „Mój USOSweb” (5) a następnie „Zajęcia pracownika”. Wybierz przedmiot, którego zespół ma być utworzony w Teams (6).

Widok USOSweb po zalogowaniu na zakładce Mój USOSweb

 

Przesuń w dół (7) do informacji o aktualnym semestrze (8).

W części „Zespoły w Teams” masz możliwość wybrania, jakiego rodzaju zespół ma być odzwierciedlony w Teams. Wciśnij „utwórz zespół w Teams” (9) i czekaj na potwierdzenie jego założenia. Informacja o tym, że zespół jest gotowy pojawi się dokładnie w tym samym miejscu oraz w Teams.

Widok przedmiotów w USOSweb

 

UWAGA!

Nowoutworzony zespół nie jest jeszcze aktywny i widoczny dla studentów. Musisz go aktywować.

 
Jak aktywować zespół w aplikacji Teams

W tym celu należy wykonać poniższe kroki:

  1. Przejdź do Teams -> Zespoły (1)
  2. Wybierz zespół, który chcesz aktywować (2), a następnie w górnej części okna wybierz Aktywuj (3). Na następnym oknie potwierdź aktywację (4).

Dopiero teraz studenci będą widzieli zespół.

 

Na koniec semestru zespoły te będą zarchiwizowane co zapewni dostęp do zawartych w nich treści w dowolnym czasie. W przypadku konieczności udowodnienia przeprowadzonych spotkań czy też zaliczeń/egzaminów będą one zawsze dostępne dla właścicieli zespołów.

Zespoły utworzone w inny sposób zostaną usunięte.

 

W przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu funkcjonalności zapraszamy do kontaktu z UCI (uci@pb.edu.pl).

Życzymy miłego korzystania.

Pozdrawiamy

Uczelniane Centrum Informatyczne