W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Usuwanie konta MS Teams z urządzenia

30-12-2021
Logując się do aplikacji Microsoft Teams mamy możliwość wyłączenia zapamiętania danych logowania.

 

Podczas pierwszego logowania, po wpisaniu adresu e-mail oraz hasła należy wybrać „Zaloguj”.

Okno logowania MS Teams

Następnie należy postępować zgodnie z podpowiedziami systemu. By system nie zapamiętywał danych logowania przy kolejnym oknie proszę wybrać „Nie, zaloguj się tylko do tej aplikacji” (1).

Okno logowania MS Teams

 

Jeżeli nie wybraliśmy tej opcji, poniżej przestawiamy dwa sposoby usuwania konta z urządzenia.

 

Sposób pierwszy. Usuwanie konta z Windows lub z systemu macOS.

 

  1. Po otwarciu menu „Start” (lewy dolny róg), wybierz „Ustawienia”(1).Widok menu Start
  2. Wybieramy „Konta” (2), następnie „Uzyskaj dostęp do miejsca pracy lub nauki” (3).Ustawienia systemu WindowsUstawienia systemu Windows
  3. Wybierz konto, które chcesz usunąć z urządzenia, a następnie „Rozłącz” (4). Przy uruchomieniu aplikacji Microsoft Teams konto nie będzie domyślnym.

Widok połączonych kont z urządzeniem

Usuwanie konta z systemu macOS.

 

  1. Wybierz pozycję „Finder” > „Applications” > „Utilities” > „Keychain Access (Dostęp do keychain)”.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy konto, które chcesz usunąć.
  3. Wybierz pozycję „Usuń” [nazwa konta].

Sposób drugi. Usuwanie konta za pomocą skryptu PowerShell.

 

W tym celu należy zamknąć MS Teams i usunąć foldery jak w skrypcie PowerShell:

 

Stop-Process -Name Teams -Force -ErrorAction SilentlyContinue ('Microsoft.AAD.BrokerPlugin*','Microsoft.AccountsControl*') |  foreach {Remove-Item -Path $env:LocalAppData\Packages\$_\* -Recurse -Force}

 

Taki tekst należy wkleić do okna konsoli PowerShell i nacisnąć „Enter”.

Uwaga: Przed zastosowaniem skryptu zalecane jest wylogowanie się z MS Teams.