W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Szkoła Tutorów Akademickich

28-09-2020

W ramach projektu PB2020 w dniach 07.09-10.09.2020 oraz 21.09-24.09.2020 w Studium Języków Obcych odbył się 64-godzinny kurs pod nazwą ‘Szkoła Tutorów Akademickich’ prowadzony przez trenerów z Collegium Wratislaviense, Bartosza Fingasa i dr Grzegorza Grzegorczyka. W trakcie szkolenia swoje kompetencje zawodowe podniosło sześć wykładowczyń języka angielskiego z SJO:

  • mgr Urszula Sochoń-Okruszko
  • mgr Dorota Ostrowska
  • mgr Anna Kalisz
  • mgr Sylwia Dobkowska
  • mgr Małgorzata Komarewska
  • mgr Violetta Grabińska

Tutoring to metoda edukacyjna oparta na relacji „mistrz-uczeń”, której celem jest pobudzanie rozwoju osobistego i edukacyjnego studenta. Jest to również szansa na efektywny rozwój potencjału podopiecznych oraz podniesienie prestiżu placówki edukacyjnej. Tutoriale, czyli sesje indywidualne lub w małych grupach są nastawione na odkrywanie talentów, umiejętności, pasji, predyspozycji studentów oraz na rozwijanie ich. Chodzi również o to, żeby zachęcić studentów do samodzielnej pracy naukowej oraz umiejętnego wykorzystania swoich mocnych stron. Tutoring jako metoda spersonalizowanego nauczania, wychowania i wspierania rozwoju osobistego studentów posiada niezwykle bogatą tradycję i ma coraz silniejszą pozycję oraz należne uznanie w środowiskach akademickich na świecie, a ostatnio również w Polsce. Z tej metody słyną zwłaszcza takie uniwersytety jak Oxford i Cambridge.  

Na zakończenie kursu wszystkie uczestniczki otrzymały Certyfikat Tutora I stopnia nadający im uprawnienia do nauczania w formie tutoringu na Uczelni. Serdecznie im gratulujemy i życzymy jak najszybszego wprowadzenia w życie nowo nabytych umiejętności oraz wielu sukcesów na nowej ścieżce pracy ze studentami!