W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacja o Studium Języków Obcych w tekście łatwym do czytania – ETR

Studium Języków Obcych to jednostka Politechniki Białostockiej, która:

  • prowadzi zajęcia dla studentów z języków: angielski, niemiecki, rosyjski oraz hiszpański;
  • przeprowadza egzaminy z języków: angielski, rosyjski i niemiecki;
  • organizuje spotkania kulturowe
  • bierze udział w projektach językowych
  • tłumaczy teksty z języków: angielski, rosyjski
  • przeprowadza egzaminy ETS Global jako jedyna w regionie.

W Studium działa Centrum Języka i Kultury Polskiej POLISH LAB. Prowadzi kursy języka polskiego jako obcego oraz organizuje egzaminy państwowe.

Jeśli chcesz się skontaktować ze Studium możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:
    Studium Języków Obcych
    ul. Zwierzyniecka 16
    15-333 Białystok
  • wysłać e-mail na adres: sjo@pb.edu.pl
  • zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: 85 746 90 21
  • Studium znajduje się w budynku CNK, przy ulicy Zwierzynieckiej 16, w pokoju 13 na drugim piętrze.