W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Wyjazd dydaktyczny do University of Girona w ramach programu Erasmus+

24-09-2025
W dniach 16–20 czerwca 2025 r. dr hab. Katarzyna Czerewacz-Filipowicz, prof. PB, Dyrektor Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości, uczestniczyła w wyjeździe dydaktycznym w ramach programu Erasmus+ do University of Girona (Faculty of Economics and Business, Hiszpania).

Podczas pobytu zostały przeprowadzone wykłady dla grup studentów (20–25 osób) na Wydziale Ekonomii i Biznesu. Odbyły się także liczne spotkania z przedstawicielami uczelni, m.in. z Dziekan Wydziału prof. Marią Teresą Bosch Badia, prof. Pilar Morera i Basuldo (Financial Economics and Accounting), prof. Àngels Xabadia oraz prof. Nicolasem Boccard.

W ramach mobilności możliwe było zapoznanie się z dobrą praktyką dydaktyczną stosowaną w University of Girona – wprowadzaniem do kalendarium akademickiego specjalnych tygodni konsultacyjno-projektowych. W tym czasie tradycyjne zajęcia dydaktyczne są zastępowane intensywną pracą studentów nad projektami i studiami przypadków, przy jednoczesnym wsparciu wykładowców pełniących rolę mentorów. Rozwiązanie to sprzyja interdyscyplinarności, samodzielności studentów oraz integruje proces dydaktyczny z praktycznym podejściem problemowym.

Pobyt pozwolił również na nawiązanie kontaktów w zakresie przyszłej współpracy, obejmującej m.in.:

  • opracowanie wspólnych programów kształcenia w formule blended learning,
  • realizację wspólnych badań naukowych,

Doświadczenia i obserwacje z mobilności zostaną upowszechnione, a także mogą stanowić inspirację dla doskonalenia organizacji procesu dydaktycznego w naszej uczelni.


Dofinansowane przez Unię Europejską

Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej. Unia Europejska nie ponosi za nie odpowiedzialności.