Rekrutacja do udziału w “Organizational Performance in the 21st Century by driving Innovation in Green HRM” BIP
24-02-2025
Zapraszamy studentów Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej do udziału w rekrutacji na Blended Intensive Programme “Organizational Performance in the 21st Century by driving Innovation in Green HRM” organizowanego przez Faculty of Economics and Business Admnistration, West University of Timisoara, Rumunia.
Termin: zajęcia online 26 – 28 marca 2025 roku, wyjazd na warsztaty w Timisoarze w dniach 31 marca – 4 kwietnia 2025 roku.
Opis
Tematem przewodnim spotkań jest Green HRM, a ich celem pogłębienie wiedzy na temat roli zarządzania zasobami ludzkimi w promowaniu zrównoważonego rozwoju i konkurencyjności organizacji. Green HRM łączy zarządzanie środowiskowe z praktykami HR, takimi jak rekrutacja, szkolenia czy zarządzanie wydajnością, tworząc tym samym kulturę zrównoważonego rozwoju.
W ramach projektu uczestnicy przeprowadzą analizy w przedsiębiorstwach, koncentrując się na efektywności i zaangażowaniu w kontekście wyzwań związanych z Green HRM.
Ogólne zasady rekrutacji
- Rekrutację przeprowadza kierowana przez Koordynatora Wydziałowa Komisja Kwalifikacyjna, w której skład wchodzą: Koordynator, właściwy Prodziekan oraz przedstawiciel studentów.
- Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie rekrutacji (Koordynator) jest dr inż. Romuald Ziółkowski, r.ziolkowski@st.pb.edu.pl
- Kandydaci składają do Koordynatora formularze:
- zgłoszenie do udziału w krótkoterminowej mobilności na studia/praktykę (załącznik nr 1),
- oświadczenie o przynależności do koła naukowego i znajomości języka angielskiego (załącznik 2)
w terminie od dnia 24 lutego 2025 r. do dnia 1 marca 2025 r.
- W programie mogą uczestniczyć studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz doktoranci.
- Osoba ubiegająca się o wyjazd na BIP w ramach programu Erasmus+ musi spełniać następujące kryteria formalne:
- posiadać aktywny status studenta/studentki.
- Zgłoszenia (załącznik 1 i załącznik 2) należy dostarczyć do sekretariatu Prodziekana ds. Studenckich i Kształcenia (pokój 108 Dz) w terminie do 28 lutego 2025 r. do godz. 15.00
lub zeskanowane i podpisane dokumenty wysłać e-mail’em na adres r.ziolkowski@pb.edu.pl w terminie do 1 marca 2025 r. do godz. 24.00
- Kwalifikacja na wyjazd BIP będzie przeprowadzona w oparciu o listę rankingową uwzględniającą następujące kryteria:
- a) wcześniejszy udział w wyjazdach na BIP,
b) posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności oraz pobieranie stypendium socjalnego na PB w roku akademickim poprzedzającym wyjazd,
c) przynależność do studenckiego koła naukowego na WIZ PB,
d) średnia ocen z ostatniego semestru,
e) poziom znajomości języka angielskiego,
f) brak długu punktowego.
W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów rekrutacyjnych przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna w dniu 3 marca 2025 o godz. 12.00 w pokoju 106 KS na Wydziale Inżynierii Zarządzania.
Wyniki rekrutacji, jak również ewentualne zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, zostaną przekazane drogą e-mail’ową.
Harmonogram rekrutacji
- Ogłoszenie rekrutacji: 24.02.2025
- Termin składania zgłoszeń: 24 lutego – 1 marca 2025 r.
- Posiedzenie komisji rekrutacyjnej: 3.03.2025
- Ogłoszenie wyników: 3.03.2025
Zgłoszenia należy dostarczyć do sekretariatu Prodziekana ds. Studenckich i Kształcenia (pokój 108 Dz) lub zeskanowane i podpisane dokumenty wysłać e-mail’em na adres r.ziolkowski@pb.edu.pl.
Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2025 r. do godz. 15.00 w formie papierowej lub do 1 marca 2025 r. do godz. 24.00 w formie elektronicznej.
Wyniki rekrutacji, jak również ewentualne zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną, zostaną przekazane kandydatom drogą mailową.
Dokumenty do pobrania:
Rumunia_ Regulamin rekrutacji na Blended Intensive Programme
Short description BIP TIMISOARA SPRING 2025 (PDF, 328 KB, otworzy się w nowej karcie)
Oświadczenie Studenta o przynależności do koła naukowego i znajomości j. angielskiego
Informacja Administratora w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Zgłoszenie do udziału w krótkoterminowej mobilności