W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Międzynarodowe warsztaty w ramach realizacji projektu CONN’COR

08-01-2025

W dniach 16. i 18. grudnia 2024 roku Wydział Elektryczny Politechniki Białostockiej zorganizował dwa warsztaty poświęcone pracy zespołowej nauczycieli akademickich:

– warsztat nr 1: „Coaching techniques supporting effective communications in international project”,

– warsztat nr 2: „Creative techniques to solve conflicts among team members”.

Warsztaty odbyły się w formie hybrydowej, w postaci webinariów na platformie Teams. Wzięli w nich udział nauczyciele z czterech uczelni realizujących projekt CONN’COR: Politechniki Białostockiej, CentraleSupélec (Francja), University of Niš (Serbia) i Lviv Polytechnic National University (Ukraina).

W każdej uczelni uczestnicy warsztatów przebywali w jednym pomieszczeniu, wspólnie wykonując zadania. Po zakończeniu każdego zadania przedstawiciele zespołów prezentowali swoje wyniki i spostrzeżenia nauczycielom z pozostałych krajów. Taka forma zajęć została bardzo wysoko oceniona przez uczestników w ankiecie przeprowadzonej po zakończeniu warsztatów.

Warsztaty były prowadzone przez dr Aleksandrę Gulc oraz dr Annę Kononiuk z Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.

Zajęcia zorganizowano w ramach realizacji projektu CONN’COR: „Connect, Compare and Repair for a Common Future with Ukraine: A Focus on Electrical Engineering Teaching” (działanie WP2: Strengthening the coherence of teaching on a certain set of subjects, aktywność 2.1: Training of teachers for teamwork), finansowanego z programu Erasmus+ KA2 Partnerstwa Strategiczne.