Informacja o Studium Języków Obcych w tekście łatwym do czytania – ETR
Studium Języków Obcych to jednostka Politechniki Białostockiej, która:
- prowadzi zajęcia dla studentów z języków: angielski, niemiecki, rosyjski oraz hiszpański;
- przeprowadza egzaminy z języków: angielski, rosyjski i niemiecki;
- organizuje spotkania kulturowe
- bierze udział w projektach językowych
- tłumaczy teksty z języków: angielski, rosyjski
- przeprowadza egzaminy ETS Global jako jedyna w regionie.
W Studium działa Centrum Języka i Kultury Polskiej POLISH LAB. Prowadzi kursy języka polskiego jako obcego oraz organizuje egzaminy państwowe.
Jeśli chcesz się skontaktować ze Studium możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres:
Studium Języków Obcych
ul. Zwierzyniecka 16
15-333 Białystok - wysłać e-mail na adres: sjo@pb.edu.pl
- zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: 85 746 90 21
- Studium znajduje się w budynku CNK, przy ulicy Zwierzynieckiej 16, w pokoju 13 na drugim piętrze.