Wniosek o zmianę nazwy personalnej lub funkcyjnej skrzynki pocztowej
Wydrukowany, podpisany wniosek proszę zanieść do sekretariatu Centrum Komputerowych Sieci Rozległych: ul. Wiejska 45A (budynek Rektoratu), pok. 023.
Formularz elektroniczny wniosku o zmianę nazwy personalnej lub funkcyjnej skrzynki pocztowej
Proszę wypełnić pola oznaczone (*) i wydrukować wniosek.
Zmiana nazwy istniejącej skrzynki pocztowej:
Nowe dane skrzynki pocztowej:
Zakres przenoszonych danych:
Spersonalizowana treść komunikatu wysyłanego automatycznie do nadawców, od których otrzymano wiadomość wysłaną na adres dotychczasowej skrzynki pocztowej:
(pole nieobowiązkowe, w przypadku niewypełnienia administrator samodzielnie ustawi komunikat o zmianie nazwy skrzynki pracownika)Okres utrzymania automatycznego przenoszenia wiadomości przychodzących:
Data i podpis Użytkownika
Data i podpis kierownika jednostki organizacyjnej
W celu pobrania pustego formularza użyj skrótu klawiszowego: ctrl+P