Internet w akademikach
- Politechnika Białostocka:
- DS. Alfa – ul. Zwierzyniecka 14
- DS. Beta – ul. Zwierzyniecka 12
- DS. Gamma – ul. Zwierzyniecka 8
- DS. Delta – ul. Zwierzyniecka 6
- Hotel Asystenta – ul. Zwierzyniecka 4
- Uniwersytet Medyczny w Białymstoku:
- DS. 1 – ul. Akademicka 3
- DS. 2 – ul. Waszyngtona 23
- Uniwersytet w Białymstoku:
- DS. 1 – ul. Żeromskiego 1
- DS. 3 – ul. Pogodna 65
Rodzaj opłaty | Opłata netto | Kwota VAT | Opłata brutto |
---|---|---|---|
Opłata instalacyjna/aktywacyjna | 24,39 zł | 5,61 zł | 30,00 zł |
Abonament miesięczny Pakiet Podstawowy 50Mbps |
25,00 zł | 5,75 zł | 30,75 zł |
Abonament miesięczny Pakiet Rozszerzony 100Mbps |
50,00 zł | 11,50 zł | 61,50 zł |
Zgłoszenie nieuzasadnionej awarii niedostępności usług świadczonych przez MSK BIAMAN |
25,00 zł | 5,75 zł | 30,75 zł |
Wszelkie problemy związane z nieprawidłowościami w działaniu usługi można zgłaszać:
- osobiście: w dni robocze od 8:00 do 16:00 w Biurze Obsługi Klienta MSK BIAMAN:
Politechnika Białostocka
Centrum Komputerowych Sieci Rozległych
ul. Wiejska 45A, pokój 043
15-351 Białystok - telefonicznie: 85 746-91-50, 85 746-91-58 (automatyczna sekretarka)
- drogą elektroniczną na adres: internet [at] biaman.pl
W celu podpisania umowy, należy mieć przy sobie dowód osobisty oraz adres fizyczny karty sieciowej – MAC. Informujemy również, iż w przypadku braku wystarczającej liczby gniazdek komputerowych w pokojach, należy na własny koszt kupić switcha (dla mniej wtajemniczonych – urządzenie do „podziału sygnału”).
Abonent ma obowiązek:
- terminowo uiszczać opłaty
- zgłaszać zmianę miejsca zamieszkania i zakwaterowania w Domu Studenta/Hotelu Asystenta
- informować o wszelkich zmianach w danych osobowych, które były podane przy podpisaniu umowy
- rozwiązać umowę, kiedy nie mieszka już w Domu Studenta/Hotelu Asystenta
- zgłaszać awarie bez zbędnej zwłoki
- zmieniać otrzymanego adresu IP
- zmienić adresu MAC karty sieciowej
- rozdzielać sygnału na inne komputery niż ten określony w umowie (NAT, Proxy, itp.)
- samowolnie dokonywać jakichkolwiek zmian w instalacji sieciowej
- powodować przeciążenia sieci
- rozsyłać niechcianej poczty (SPAM)
- używać niedozwolonych narzędzi sieciowych, takich jak sniffery, skanery portów, exploity
- wykorzystywać łączy w celu uruchamiania serwisów świadczących usługi komercyjne
- rozpowszechniać informacji sprzecznych z obowiązującym prawem oraz naruszających w jakikolwiek sposób uczucia religijne lub normy społeczne i obyczajowe
Użytkownik dokonuje opłaty abonamentowej na konto Politechniki Białostockiej. Numer konta nadawany jest indywidualnie na podstawie numeru PESEL Abonenta i widnieje na umowie. Za dzień dokonania wpłaty uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Politechniki Białostockiej.
Abonent podpisuje umowę na czas nieokreślony. Rozwiązać umowę można tylko i wyłącznie w formie pisemnej. Zatem by rozwiązać umowę należy osobiście stawić się do Biura Obsługi Klienta MSK BIAMAN, które znajduje się w budynku rektoratu Politechniki Białostockiej przy ulicy Wiejskiej 45A p. 043 i podpisać oświadczenie bądź przesłać je listownie na adres BOK MSK BIAMAN. Rozwiązanie umowy jest poprzedzone jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. W związku z tym, jeżeli pismo wypowiadające umowę zostanie doręczone 15 marca br., to okres wypowiedzenia upływa 15 kwietnia br., a umowa zostaje rozwiązania ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego (czyli 30 kwietnia br). Abonent może również zwrócić się do nas z prośbą o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron (ważne by wskazywanym dniem rozwiązania umowy był ostatni dzień miesiąca w którym chcemy zakończyć umowę).
Świadczenie usługi można zawiesić na okres do 3 miesięcy (obejmuje 3 pełne miesiące kalendarzowe). Nie dotyczy to okresu wakacyjnego (lipiec – wrzesień), ponieważ wtedy świadczenie usługi jest zawieszane automatycznie. By zawiesić świadczenie usługi należy zgłosić takie żądanie osobiście w BOK MSK BIAMAN albo mailem na adres: internet@biaman.pl. Ważne by zgłosić żądanie najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa ma być zawieszona.
Na okres wakacji tj. (lipiec – wrzesień) świadczenie usługi jest zawieszane, zgodnie z warunkami umowy. Jeżeli jednak Abonent chce z usługi w tym okresie korzystać, musi zgłosić ten fakt pisemnie lub mailem (internet@biaman.pl), ewentualnie poinformować w tytule wpłaty, np. „Opłata za sierpień”.
Faktury są wystawiane na wniosek Abonenta, począwszy od daty zgłoszenia.
Podstawa prawna: art. 106 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 roku, Nr 54, poz. 535).