W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Wniosek o zmianę nazwy personalnej lub funkcyjnej skrzynki pocztowej

Wydrukowany, podpisany wniosek proszę zanieść do sekretariatu Centrum Komputerowych Sieci Rozległych: ul. Wiejska 45A (budynek Rektoratu), pok. 023.

 

Formularz elektroniczny wniosku o zmianę nazwy personalnej lub funkcyjnej skrzynki pocztowej

Proszę wypełnić pola oznaczone (*) i wydrukować wniosek.

Zmiana nazwy istniejącej skrzynki pocztowej:

Nowe dane skrzynki pocztowej:

Zakres przenoszonych danych:

Spersonalizowana treść komunikatu wysyłanego automatycznie do nadawców, od których otrzymano wiadomość wysłaną na adres dotychczasowej skrzynki pocztowej:

(pole nieobowiązkowe, w przypadku niewypełnienia administrator samodzielnie ustawi komunikat o zmianie nazwy skrzynki pracownika)

Okres utrzymania automatycznego przenoszenia wiadomości przychodzących:

Data i podpis Użytkownika
Data i podpis kierownika jednostki organizacyjnej

W celu pobrania pustego formularza użyj skrótu klawiszowego: ctrl+P