Wniosek o udostępnienie służbowego adresu poczty elektronicznej po zakończeniu zatrudnienia pracownika z powodu przejścia na emeryturę
Wydrukowany, podpisany wniosek należy dostarczyć do kierownika jednostki organizacyjnej, w której wnioskodawca był ostatnio zatrudniony, a następnie złożyć do Rektoratu.
Formularz elektroniczny wniosku o udostępnienie służbowego adresu poczty elektronicznej po zakończeniu zatrudnienia pracownika z powodu przejścia na emeryturę
Proszę wypełnić pola oznaczone (*) i wydrukować wniosek.
Prywatny adres poczty elektronicznej zewnętrznego usługodawcy wskazany przez wnioskodawcę, na który będzie automatycznie przekierowywana cała korespondencja przychodząca na adres służbowy.
Data i podpis Wnioskodawcy
Zgoda kierownika jednostki organizacyjnej, w której wnioskodawca był ostatnio zatrudniony
Zgoda Rektora Politechniki Białostockiej
Wypełnia Centrum Komputerowych Sieci Rozległych
Data uruchomienia przekierowania i podpis administratora
W celu pobrania pustego formularza użyj skrótu klawiszowego: ctrl+P