Szkolenia, kursy podnoszące kompetencje w zakresie wzrostu efektywności funkcjonowania Uczelni w obszarze zarządzania. Proszę wybrać maksymalnie dwa szkolenia z przypisanych do Państwa działu lub ogólnych:
B - Microsoft Office Excel - poziom podstawowy i zaawansowany B - Nowoczesny marketing biblioteki - social media B - Obsługa programów graficznych, np. Adobe Photoshop, CorelDRAW, Canva itp. B - Prawo zamówień publicznych - stosowanie PZP oraz zamówienia do 130 tys. B - Szkolenie SEO, social media i wordpress pod kątem SEO B - Szkolenie z zakresu fotografii i obróbki cyfrowej zdjęć B - Szkolenie z zakresu przygotowania krótkich filmów/spotów reklamowych, czyli jak kręcić filmy – scenariusz, realizacja B - Tworzenie prezentacji z wykorzystaniem programu np. MS PowerPoint lub Prezi B - Warsztaty dla bibliotekarzy dotyczące organizowania działań edukacyjnych, kulturalnych, animacyjnych B - Warsztaty redakcji, korekty i publikacji tekstu umieszczanego w mediach B - Zarządzanie ryzykiem w ochronie danych osobowych. Ocena skutków DPIA BDA - Absurdy RODO - najczęstsze błędy, nadinterpretacje, zbędne dokumenty i procedury - szkolenie dla zaawansowanych BDA - Access BDA - Analizy danych BDA - Doręczenia elektroniczne (e-doręczenia) w postępowaniach administracyjnych prowadzonych na podstawie KPA BDA - Dostęp do informacji publicznej BDA - Kursy językowe BDA - Microsoft Office Excel - poziom zaawansowany BDA - Ochrona danych osobowych przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE BDA - Ochrona danych osobowych w uczelni pod rządami RODO BDA - Podpis elektroniczny w administracji publicznej - rodzaje, różnice, możliwości wykorzystywania, problemy prawne BDA - Poszerzenie podstawowej znajomości programu Excel BDA - Przetwarzanie wizerunku w sieci i mediach społecznościowych w kontekście RODO BDA - Rejestr umów w Jednostkach Sektora Finansów Publicznych od 01.07.2022. Nowy obowiązek dla jednostek. BDA - System POL-on BDA - Tworzenie prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPoint BK - Badanie Kompetencji pracowników BK - Badanie kompetencji pracowników metodą Assessment Center / Development Center BK - Budowanie relacji w biznesie BK - Diagnoza kompetencji BK - Linkedin BK - Negocjacje BK - Personal branding BK - Photoshop CS - od podstaw BK - Zarządzanie projektami BRPM - Excel BRPM - Komercjalizacja wyników badań naukowych z perspektywy rynkowej BRPM - Ocena projektów inwestycyjnych I - metody, badanie racjonalności BRPM - Ochrona i zarządzanie własnością intelektualną BRPM - Pomoc publiczna i pomoc de minimis BRPM - Profesjonalne i nowoczesne wystąpienia publiczne BRPM - Scrum BRPM - Tworzenie prezentacji multimedialnych BRPM - VAT w projektach UE BRPM - Zamówienia publiczne BWM - Akademia Internacjonalizacji BWM - Bezpłatne narzędzia do tworzenia materiałów promocyjnych (grafik, animacji, zdjęć) BWM - Budowanie zespołów i efektywna komunikacja BWM - Kurs Excel - podstawowy - zaawansowany BWM - Marketing i promocja zagraniczna BWM - Poprawność językowa i komunikatywność pism urzędowych BWM - Różnice kulturowe we współpracy międzynarodowej BWM - Weryfikacja zagranicznych dokumentów o wykształceniu BWM - Wspólne kształcenia na studiach wyższych BWM - Zarządzanie konfliktem i skuteczne rozwiązywanie konfliktów BWM - Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji DA - Gospodarka odpadami DA - System BDO DEB - Realizacja robót budowlanych i Prawo budowlane DEB - Asertywność w pracy i radzenie sobie ze stresem DEB - Kosztorysowanie: podstawy kosztorysowania w programach Norma Pro i KOMA DEB - Kurs mykologiczno – budowlany ”Ochrona budynków przed wilgocią, korozją biologiczną i ogniem" DEB - POL-on 2.0. - omówienie modułu INWESTYCJE, wprowadzanie danych DEB - Prawo zamówień publicznych DEB - Tworzenie dokumentów dostępnych cyfrowo, przyjaznych dla osób z niepełnosprawnościami DJK - Dobre praktyki wspomagające zapewnianie jakości kształcenia na uczelni wyższej DJK - Jakość kształcenia w świetle międzynarodowych standardów i kryteriów oceny PKA DJK - Weryfikacja efektów uczenia się DK - Kontrola projektów współfinansowanych ze środków Unijnych DK - Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w sektorze publicznym – warsztaty DK - Mierniki oceny systemu kontroli zarządczej w Polsce, DK - Ochrona przeciwpożarowa w budynkach użyteczności publicznej DK - Prawo zamówień publicznych - stosowanie PZP oraz zamówienia do 130 tys. DK - Przygotowanie rocznego planu kontroli oraz planowanie pojedynczych zadań kontrolnych DK - Schematy podatkowe DK - Zarządzanie Ryzykiem w Administracji Publicznej - Kompendium najskuteczniejszych metodyk w praktyce DK - Zarządzanie ryzykiem w ochronie danych osobowych DK - Zarządzanie ryzykiem wg. metodyki określonej w Standardach kontroli zarządczej opublikowanych przez Ministra Finansów DN - Obsługa aplikacji Excel DN - Obsługa aplikacji MS Access, w szczególności tworzenie tabel analitycznych, tworzenie formularzy do zarządzania danymi w tabelach, tworzenie raportów, projektowania zapytań (kwerend), tworzenie makr DN - Obsługa aplikacji Word DN - Zarządzanie projektami DP - Komunikacja społeczna, inkluzywna komunikacja społeczna DP - Kurs Montażu filmowego i post produkcji – Adobe Premiere Pro DP - Kurs operatora drona DP - Kurs typografii i projektowania książki DP - Obsługa PhotoShopa DP - Obsługa social media, tik-tok,You Tube, Instagram, Linkedln DP - Strategia budowania marki uczelni, promocja uczelni publicznej, personal branding DP - Szkolenie Adobe After Effects (3 moduły) - Motion Designer DP - Szkolenie SEO, social media i wordpress pod kątem SEO DP - Wystąpienia publiczne DSSD - Stosowanie kpa w sprawach studenckich DSSD - Asertywność. Kształtowanie postawy asertywnej w relacjach ze studentami oraz współpracownikami DSSD - Czas pracy nauczycieli oraz rozliczanie godzin ponadwymiarowych DSSD - Dokumentacja przebiegu studiów DSSD - Kontakt ze studentami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) DSSD - Microsoft Office Excel - poziom zaawansowany DSSD - Microsoft Word - poziom zaawansowany DSSD - Międzynarodowe studia wspólne, czyli jak przygotować uczelnię do wspólnego kształcenia na studiach wyższych z udziałem podmiotów zagranicznych DSSD - Podróże służbowe, wyjazdy i delegacje DSSD - Postępowania dyscyplinarne w specyfice działania uczelni DSSD - Postępowanie w sprawie skarg, wniosków i petycji – zasady prowadzenia odformalizowanych postępowań administracyjnych DSSD - Profesjonalna obsługa studenta DSSD - Teczka akt osobowych studenta i elektroniczny obieg dokumentacji związanej z przebiegiem studiów DSSD - Tworzenie prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPoint DSSD - Tworzenie regulaminów konkursów i wydarzeń studenckich DSSD - Wykorzystanie aplikacji MS Excel w pracy i prowadzeniu biura DZ - Szkolenie z zakresu budowania i podtrzymywania pozytywnego wizerunku uczelni, dress-code, wizerunek pracownika - pracownicy sekretariatów, kancelarii DZ - Szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu – organizacja czasu pracy, zarządzanie dokumentacją, programy wspierające prowadzenie sekretariatu, obsługa interesanta – szkolenie dla pracowników sekretariatu, łącznie z kierownikiem DZ - Szkolenie z zakresu prowadzenia rejestru umów – przeznaczone dla pracowników Biura Rektora - sekretariat DZ - Szkolenie z zakresu publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego – e-doręczenia. Uczelnia wdroży e-usługę do końca 2024 roku (najpóźniej) – szkolenie dla pracowników kancelarii, kierowników Sekcji DZ - Szkolenie z zakresu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy i trudnym klientem – dla wszystkich pracowników Biura Rektora DZ - Szkolenie z zakresu tworzenia aktów prawnych – zwiększenie kompetencji pracowników Sekcji ds. prawnych DZ - Szkolenie zwiększające kompetencje cyfrowe pracowników: exel, Adobe, itp. – pracownicy Biura Rektora DZ - Szkolenie: podpis elektroniczny w administracji publicznej – szkolenie dla pracowników Biura Rektora – sekretariat, kancelaria DZ - Zwiększenie kompetencji cyfrowych, w tym opracowanie dokumentów dostępnych cyfrowo - pracownicy Sekcji ds. prawnych Dziekanaty - Delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności – szkolenie dla kierowników zespołów Dziekanaty - Dokumentacja przebiegu studiów wyższych w świetle najnowszych zmian, z uwzględnieniem wymogów formalnych i aspektów praktycznych Dziekanaty - Dyplomy ukończenia studiów wyższych i suplementy do dyplomów – zasady sporządzania i wydawania w uczelniach wyższych, z uwzględnieniem wymogów formalnych i aspektów praktycznych Dziekanaty - Efektywna komunikacja w zespole – jak skutecznie porozumiewać się ze współpracownikami Dziekanaty - Efektywne zarządzanie czasem – szkolenie dla kierowników zespołów Dziekanaty - Obsługa studentów zagranicznych w polskich uczelniach w świetle wymogów formalnych, z uwzględnieniem aspektów praktycznych Dziekanaty - Profesjonalna obsługa studenta w dziekanacie i sekretariacie uczelni Dziekanaty - Przyznawanie świadczeń pomocy materialnej studentom Dziekanaty - Przyznawanie świadczeń pomocy materialnej studentom cudzoziemcom Dziekanaty - Rekrutacja studentów zagranicznych na studia wyższe w świetle wymogów formalnych, z uwzględnieniem aspektów praktycznych Dziekanaty - Stosowanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego w uczelni z uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o doręczeniach elektronicznych. Skreślenie z listy studentów Dziekanaty - Stypendia i zapomogi w roku akademickim 2022/23 Dziekanaty - Teczka akt osobowych studenta i elektroniczny obieg dokumentacji związanej z przebiegiem studiów Dziekanaty - Trening antystresowy i profilaktyka wypalenia zawodowego – szkolenie dla Liderów zespołów Dziekanaty - Uznawalność zagranicznych dokumentów o wykształceniu do celów dalszego kształcenia w Polsce Dziekanaty - Wykorzystanie aplikacji MS Excel w pracy zawodowej DZP - Planowanie i szacowanie wartości zamówień publicznych w praktyce - najczęstsze błędy i nieprawidłowości DZP - Podpis elektroniczny w nowym Pzp - weryfikowanie ofert przetargowych DZP - Poszerzenie podstawowej znajomości programu Excel DZP - Prowadzenie pozstępowań o zamówienie publiczne w praktyce na podstawie aktualnych orzeczeń KIO DZP - Różnorodne szkolenia z zakresu zamówień publicznych DZP - Udzielanie zamówień na energię elektryczną w praktyce - w jaki sposób zapewnić potencjalnie bardziej korzystne oferty w postepowaniu oraz zapisy dotyczące zmian cen DZP - Udzielanie zamówień publicznych poniżej i powyżej progów unijnych DZP - Waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy w umowach o zamówienie publiczne DZP - Zabezpieczenie interesów zamawiającego w umowach w sprawie zamówień publicznych KW - Schematy podatkowe KW - VAT w szkołach wyższych OA - Nauka języka migowego OA - Szkolenie z zakresu rozpoznawania zachowań po przyjęciu substancji psychoaktywnych OA - Udzielanie pierwszej pomocy Ogólne - Szkolenie z organizacji pracy Ogólne - Szkolenie z zakresu komunikacji z ,,klientem" Ogólne - Szkolenie z zakresu zarządzania w uczelni wyższej Ogólne - Szkolenie z zarządzania czasem PIN - Ochrona Informacji Niejawnych PIN - Ochrona informacji niejawnych w aspekcie aktualnych problemów w obszarze bezpieczeństwa informacji - teoria a praktyka PIN - Szkolenie dla pełnomocników ochrony informacji niejawnych Sekretariaty - Microsoft Office Excel Sekretariaty - Projektowanie graficzne w Adobe Illustrator 2022 oraz przygotowywanie materiałów do druku Sekretariaty - Social media i wordpress pod kątem SEO UCI - Angular - zaawansowane techniki kodowania UCI - Budowanie stron internetowych z HTML5 oraz CSS3 UCI - Crystal Reports UCI - Microsoft PowerApps UCI - MS Excel - poziom zaawansowany UCI - MS Word - poziom zaawansowany UCI - Obsługa social media, tik-tok, YouTube, LinkedIn UCI - Scrum UCI - SQL - poziom średnio zaawansowany UCI - Szkolenie Linux - administracja. Poziom podstawowy UCI - Szkolenie z zakresu komunikacji z klientem UCI - Szkolenie z zakresu zarządzania czasem UCI - Tester Manualny UCI - Tworzenie prezentacji z wykorzystaniem MS PowerPoint lub Prezi UCI - Windows Server – administracja, wirtualizacja, backup, replikacja UCI - Wirtualizacja Vmware