Zadania
- opracowanie programu specjalności: Inżynieria Procesów Budowlanych na kierunku Budownictwa II stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach nowego programu kształcenia.
- modernizacja programu studiów Inżynieria Rolno-Spożywcza i Leśna I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów.
- modernizacja programu studiów: Turystyka i Rekreacja I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego.
- opracowanie programu studiów: Inżynieria Materiałowa i Wytwarzania I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów;
- uruchomienie pracowni komputerowej.
- opracowanie programu studiów: Mechatronika II stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów;
- uruchomienie laboratorium Inteligentnych Systemów Produkcyjnych.
- modernizacja programu studiów: Mechatronika I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów.
- modernizacja programu studiów: Mechanika i budowa maszyn I i II stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów.
- modernizacja programu studiów: Inżynieria Biomedyczna I i II stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów.
- modernizacja programu studiów: Automatyka i Robotyka I i II stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów.
- opracowanie programu studiów dualnych: Elektrotechnika I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach nowego programu kształcenia.
- modernizacja programu studiów: Ekoenergetyka I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów.
- modernizacja programu studiów: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów;
- zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach nowego programu kształcenia.
- opracowanie programu specjalności: Inżynier Procesu na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego.
- modernizacja programu studiów: Logistyka I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach nowego programu kształcenia.
- modernizacja programu studiów: Leśnictwo I stopnia;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów;
- zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach nowego programu kształcenia;
- wyposażenie dydaktycznej pracowni komputerowej.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji studentów poprzez realizację kompleksowego programu rozwoju kompetencji zawodowych, w tym we współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.
Grupa docelowa: studenci studiów stacjonarnych I i II stopnia WA, WE, WI, WM, którym do zakończenia kształcenia pozostają maksymalnie 4 semestry.
W ramach zadania planuje się:
- bilansu kompetencji „na wejściu”
- branżowych warsztatów językowych „Business”;
- certyfikowanych szkoleń zawodowych;
- grup kreatywnych – dodatkowe zajęcia praktyczne, realizowane w formie projektowej;
- warsztatów technologicznych organizowanych przez pracodawców;
- szkoleń z zakresu kompetencji komunikacyjnych/interpersonalnych;
- szkoleń praktycznych realizowanych przez przedsiębiorców;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji studentów poprzez realizację kompleksowego programu stażowego, w tym we współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.
Grupa docelowa: studenci studiów stacjonarnych I i II, WI (kierunek: Informatyka) którym do zakończenia kształcenia pozostają maksymalnie 4 semestry.
W ramach zadania planuje się:
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- 110 staży krajowych (120h/mc) dla studentów kierunku Informatyka;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
- opracowanie wysokiej klasy programu Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację cyklu dydaktycznego;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zaproszenie profesorów z zagranicy na cykl wykładów związanych z kształceniem studentów;
- udział w zagranicznych konferencjach naukowych;
- rozwój kompetencji językowych słuchaczy ISD;
- zakup materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach nowego programu kształcenia.
- modyfikacja programu Studiów Doktoranckich;
- realizacja specjalizowanych form kształcenia we współpracy z innymi jednostkami naukowymi;
- realizacja zajęć w zakresie rozwiązywania problemów, metodologii pracy naukowej, innowacyjności, ochrony patentowej;
- realizację staży badawczych i przemysłowych.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji dydaktycznych 115 osób spośród kadry akademickiej PB.
Grupa docelowa: nauczyciele akademiccy PB.
W ramach zadania planuje się:
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- specjalistycznych kursów językowych;
- krajowych i zagranicznych staży;
- szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne, informatyczne, prezentacyjne;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji 136 osób spośród kadry administracyjnej PB, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działalności Uczelni.
Grupa docelowa: kadra administracyjna PB.
W ramach zadania planuje się:
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- szkoleń językowych;
- kursu I pomocy;
- szkoleń i kursów podnoszących kompetencje;
- specjalistycznych kursów językowych;
- zakupu oprogramowania wspomagającego obsługę administracyjną;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji 24 osób spośród kadry zarządzającej PB, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działalności Uczelni.
Grupa docelowa: kadra zarządzająca PB.
W ramach zadania planuje się:
- wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP;
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- szkoleń, kursów, studiów podyplomowych podnoszących kompetencje zarządcze;
- zwiększenia potencjału Uczelni poprzez doposażenie w oprogramowanie i otwarte zasoby edukacyjne;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.