Zgodnie z § 3 Zarządzenia nr 1098 Rektora PB z 24 marca 2020 roku w sprawie korzystania z elektronicznej poczty studenckiej oraz usługi MS Office 365 świadczonej w Politechnice Białostockiej, studenci Politechniki Białostockiej są zobowiązani do korzystania z poczty w domenie @student.pb.edu.pl
Oznacza to, że jedynym sposobem komunikacji elektronicznej w sprawie studiów jest poczta w Office365 (login.microsoftonline.com). Cała korespondencja m.in. z systemu USOSweb spływa więc na pocztę w Office365, na adres uczelniany w domenie @student.pb.edu.pl.
E-maile wysyłane z prywatnych skrzynek są ignorowane. Także logowanie do Centralnego Systemu Uwierzytelniania (CAS), do USOSweb PB oraz jego mobilnego odpowiednika, Moodle, CKZ, APD nie będzie możliwe z prywatnego adresu e-mail.
Instrukcję, jak rozpocząć korzystanie z pakietu MS Office, w tym z poczty elektronicznej, znajdziecie na stronie Uczelnianego Centrum Informatycznego
W przypadku problemów z logowaniem należy wysłać wiadomość na adres: Helpdesk – zgłaszanie problemów z obsługą systemów i usług – Uczelniane Centrum Informatyczne Politechniki Białostockiej (pb.edu.pl)
Najczęściej spotykane problemy z logowaniem zostały opisane na stronie suportu firmy Microsoft: ProlemyZLogowaniemDoOffice365