W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacje o Centrum Danych i Analiz Strategicznych w tekście łatwym do czytania

Jednostka dostarcza informacji. Zbiera informacje. Przekazuje informacje. Analizuje informacje. Udziela informacji publicznej. Analizuje wyniki uczelni w konkursach. Obsługuje system POL-on. Obsługuje system ePUAP.Biuro jednostki mieści się przy ul. Wiejskiej 45A w Białymstoku, pokój 011 (niski parter).

Jeśli chcesz się skontaktować z Centrum możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:
    Centrum Danych i Analiz Strategicznych Politechniki Białostockiej
    Wiejska 45A
    15-351 Białystok
  • możesz wysłać e-mail na adres: cdias@pb.edu.pl
  • możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: 85 746-90-74
  • możesz przyjść do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Białostockiej.
    Czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.
    Biuro znajduje się w budynku głównym szkoły, przy ulicy Wiejskiej 45A, w pokoju 39C na piętrze.