Informacje o Centrum Danych i Analiz Strategicznych w tekście łatwym do czytania
Jednostka dostarcza informacji. Zbiera informacje. Przekazuje informacje. Analizuje informacje. Udziela informacji publicznej. Analizuje wyniki uczelni w konkursach. Obsługuje system POL-on. Obsługuje system ePUAP. Biuro jednostki mieści się przy ul. Wiejskiej 45A w Białymstoku, pokój A010 (niski parter).
Jeśli chcesz się skontaktować z Centrum możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres:
Centrum Danych i Analiz Strategicznych Politechniki Białostockiej
Wiejska 45A
15-351 Białystok - możesz wysłać e-mail na adres: cdias@pb.edu.pl
- możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: 85 746-90-74
- możesz przyjść do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Białostockiej.
Czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.
Biuro znajduje się w budynku głównym szkoły, przy ulicy Wiejskiej 45A, w pokoju B13 na piętrze.