Zadania


W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
  • zakup podręczników, książek;
  • utworzenie laboratorium – Magazyn wysokiego składowania;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
  • zakup podręczników, książek i innych materiałów dydaktycznych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
  • zakup podręczników, książek, norm branżowych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • modernizacja wyposażenia dydaktycznej pracowni komputerowej;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • uruchomienie laboratorium Inteligentnych Systemów Produkcyjnych;
  • zakup podręczników, książek, norm branżowych;
  • zakup wartości niematerialnych i prawnych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • zakup podręczników, książek, norm branżowych;
  • zakup wartości niematerialnych i prawnych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • zakup podręczników, książek, norm branżowych;
  • zakup wartości niematerialnych i prawnych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie nowego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie pomocy dydaktycznych do przedmiotów wykorzystujących nowoczesne systemy i technologie IT;
  • realizację programu kształcenia;
  • zakup książek, podręczników i norm branżowych;
  • modernizacja wyposażenia dydaktycznej pracowni komputerowej;
  • zakup wartości niematerialnych i prawnych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie nowego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • zakup książek, podręczników i norm branżowych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych w tym udostępnionych na platformie e-learningowej;
  • realizację programu kształcenia;
  • organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
  • utworzenie Laboratorium Modelowania Matematycznego i Big Data;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie nowego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • modernizację wyposażenia Laboratorium Ubocznych Produktów Leśnych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • opracowanie nowego programu studiów;
  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych;
  • realizację programu kształcenia;
  • organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
  • zakup książek, podręczników;
  • zakup wartości niematerialnych i prawnych;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
W ramach zadania planuje się:

  • bilans kompetencji „na wejściu”;
  • organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
  • realizacja stażu przemysłowego po I roku studiów;
  • bilans kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji studentów poprzez realizację kompleksowego programu rozwoju kompetencji zawodowych, w tym we współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.

Grupa docelowa: studenci studiów stacjonarnych I i II stopnia, którym do zakończenia kształcenia pozostają maksymalnie 4 semestry.

W ramach zadania planuje się realizację:

  • bilansu kompetencji „na wejściu”
  • kurs językowy z egzaminem Technical B2;
  • specjalistycznych certyfikowanych szkoleń;
  • grup kreatywnych – realizacja studium przypadku;
  • wizyt studyjnych u pracodawców w regionie związanych z zakresem studiów;
  • warsztatów kształtujących kompetencje miękkie;
  • bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.

Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji dydaktycznych 98 osób spośród kadry akademickiej PB.

Grupa docelowa: nauczyciele akademiccy PB.

W ramach zadania planuje się realizację:

  • bilansu kompetencji „na wejściu”;
  • specjalistycznych kursów językowych;
  • krajowych i zagranicznych staży;
  • szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne, informatyczne, prezentacyjne;
  • szkoleń pracowników z zakresu obsługi nowego oprogramowania i korzystania z wyposażenia laboratorium (2 osoby) – Magazyn Wysokiego Składowania;
  • bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.

Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji 86 osób spośród kadry administracyjnej PB, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działalności Uczelni.

Grupa docelowa: kadra administracyjna PB.

W ramach zadania planuje się realizację:

  • bilansu kompetencji „na wejściu”;
  • szkoleń językowych;
  • szkoleń, kursów, studiów podyplomowych podnoszących kompetencje;
  • zakup i wdrożenie oprogramowania wspomagającego obsługę administracyjną Uczelni;
  • bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.

Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji 12 osób spośród kadry zarządzającej PB, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działalności Uczelni.

Grupa docelowa: kadra zarządzająca PB.

W ramach zadania planuje się realizację:

  • wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP;
  • bilansu kompetencji „na wejściu”;
  • szkoleń, kursów, studiów podyplomowych podnoszących kompetencje w zakresie zarządzania, finansów, HR, etc (m.in szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
  • bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.