Zadania
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup podręczników, książek;
- utworzenie laboratorium – Magazyn wysokiego składowania.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup podręczników, książek i innych materiałów dydaktycznych.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup podręczników, książek, norm branżowych.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- modernizacja wyposażenia dydaktycznej pracowni komputerowej.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- uruchomienie laboratorium Inteligentnych Systemów Produkcyjnych;
- zakup podręczników, książek, norm branżowych;
- zakup wartości niematerialnych i prawnych.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- zakup podręczników, książek, norm branżowych;
- zakup wartości niematerialnych i prawnych.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- zakup podręczników, książek, norm branżowych;
- zakup wartości niematerialnych i prawnych.
- opracowanie nowego programu studiów;
- przygotowanie pomocy dydaktycznych do przedmiotów wykorzystujących nowoczesne systemy i technologie IT;
- realizację programu kształcenia;
- zakup książek, podręczników i norm branżowych;
- modernizacja wyposażenia dydaktycznej pracowni komputerowej;
- zakup wartości niematerialnych i prawnych.
- opracowanie nowego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- zakup książek, podręczników i norm branżowych.
- opracowanie zmodernizowanego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych w tym udostępnionych na platformie e-learningowej;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- utworzenie Laboratorium Modelowania Matematycznego i Big Data.
- opracowanie nowego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- modernizację wyposażenia Laboratorium Ubocznych Produktów Leśnych.
- opracowanie nowego programu studiów;
- przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- realizację programu kształcenia;
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- zakup książek, podręczników;
- zakup wartości niematerialnych i prawnych.
- organizację zajęć prowadzonych przez przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego;
- realizacja stażu przemysłowego po I roku studiów.
Grupa docelowa: studenci studiów stacjonarnych I i II stopnia, którym do zakończenia kształcenia pozostają maksymalnie 4 semestry.
W ramach zadania planuje się realizację:
- bilansu kompetencji „na wejściu”
- kurs językowy z egzaminem Technical B2;
- specjalistycznych certyfikowanych szkoleń;
- grup kreatywnych – realizacja studium przypadku;
- wizyt studyjnych u pracodawców w regionie związanych z zakresem studiów;
- warsztatów kształtujących kompetencje miękkie;
- szkoleń praktycznych realizowanych przez przedsiębiorców;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji dydaktycznych 98 osób spośród kadry akademickiej PB.
Grupa docelowa: nauczyciele akademiccy PB.
W ramach zadania planuje się realizację:
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- specjalistycznych kursów językowych;
- krajowych i zagranicznych staży;
- szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne, informatyczne, prezentacyjne;
- szkoleń pracowników z zakresu obsługi nowego oprogramowania i korzystania z wyposażenia laboratorium (2 osoby) – Magazyn Wysokiego Składowania;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji 86 osób spośród kadry administracyjnej PB, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działalności Uczelni.
Grupa docelowa: kadra administracyjna PB.
W ramach zadania planuje się realizację:
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- szkoleń językowych;
- szkoleń, kursów, studiów podyplomowych podnoszących kompetencje;
- zakup i wdrożenie oprogramowania wspomagającego obsługę administracyjną Uczelni;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.
Celem głównym zadania jest podniesienie kompetencji 12 osób spośród kadry zarządzającej PB, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działalności Uczelni.
Grupa docelowa: kadra zarządzająca PB.
W ramach zadania planuje się realizację:
- wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP;
- bilansu kompetencji „na wejściu”;
- szkoleń, kursów, studiów podyplomowych podnoszących kompetencje w zakresie zarządzania, finansów, HR, etc (m.in szkolenia, kursy, studia podyplomowe);
- zwiększenia potencjału Uczelni poprzez doposażenie w sprzęt IT i otwarte zasoby edukacyjne;
- bilansu kompetencji po zakończeniu otrzymania wsparcia.